sreda, 15. julij 2009

[Anahi] Chat 14.07.09

Kako se počutiš sedaj, ko si ponovno v solo karieri?
Sem malo živčna a imam veliko moči in želj. Sem kot nova oseba in tudi odgovornost ki jo nosim je zelo velika. Želim si dati vse od sebe saj si vi zaslužite le najboljše. Poskrbela bom, da boste tako vi, kot mojih pet bratov in sester (RBD) nekoč ponosni name.

Raje poješ sama ali v skupini?
Ljubim petje, koncerte in glasbo. Včasih jih zelo pogrešam in se vprašam »Kje je bebe? Kje so vsi?« a ne morem zanikati, da mi je tudi v tej etapi zelo lepo. Prvič sama pišem pesmi, skladam, izbiram pesmi po mojih željah. Zelo sem svobodna in to mi je všeč. Kot profesionalka sem raje sama, a kot človek pojem raje z njimi. Ne pogrešam samo njih ampak tudi staff in glasbenike .. vsi smo bili družina. Sedaj sestavljam svojo družino a to je komaj začetek .. ni enako!

Je ta solo kariera prišla v pravem trenutku? Si pripravljena na to?
Usoda že ve, kdaj se morajo zgoditi določene stvari. Veliko časa sem že v tem in mislim, da je vse prišlo v pravem trenutku. Verjetno je bil res že čas, da razprem svoja krila in poletim sama. Vesela sem in polna nove energije.

Če bi bilo v tvojih rokah, bi ponovno združla RBD?
Mogoče .. res ne vem. Ampak saj veste da to ni odvisno od mene in sedaj imajo že vsi svoje kariere. Želela vedeti, da razhod ni bil dokončen, ter da se bomo za kakšen poseben event še združili.
Na primer .. Ta event – PJ – je zame zelo pomemben saj bom prvič zapela pesem, ki sem jo naredila skupaj z Kinky (skupina ki bo spremljala Any) in rada bi videla, da bi bili tukaj moji bratje in sestre. To včasih ni mogoče, saj imajo veliko dela a če bi že imela to moč, da bi nas združila, bi bilo to ob takih priložnostih. Da bi bili vsi za enega na kakšnem posebnem dogodku. Vem da me bodo gledali in upam, da bodo ponosni name.

Bi si želela snemati telenovelo s Ponchom?
Vedno bom rada delala z njim saj ga imam zelo rada. Druži naju veliko prijateljstvo in skupaj smo doživeli veliko lepih stvari .. težko je vse to povedati. Delati z njim je zelo lahko saj je med nama kljub bratski ljubezni veliko spoštovanja. Kdor ima priložnost igrati z Ponchom je lahko počaščen in vesel.
Ampak vseeno .. v tem trenutku se ne počutim pripravljena na snemanje telenovele. Imela sem že veliko priložnosti to leto za sodelovanje v telenovelah a sem jih mogla žal odkloniti. Moram iti za mojimi sanjami, ki so petje.

Si že uresničila sanje o surfanju?
Ne. Že smučati na vodi ne znam ravno najbolje – stalno padam. Zaenkrat to ostajajo le sanje, a morda jih bom pa le nekoč uresničila .. če bom nekoč šla na plažo za kakšen mesec in se učila tega vsak dan mi bo morda uspelo.

Si si odstranila tattoo na zapestju?
Ne! To verjetno sprašujete zato, ker sem imela zadnjič tattoo na drugi roki .. ampak ga nisem. To je le računalnik, ki zrcalno obrne sliko ko snemam video. Uglavnem sem vidla da so se pogovarjali, da je verjetno nalepka saj jo imam vedno na drugi roki.

Koliko otrok želiš imeti in kakšna imena bi jim dala?
Imela bi jih pet saj obožujem otroke in veliko družino. No ja malo sem razmislila o tem in pomislila na vse nosečnosti in porode pa sem se malo premislila. Imela bi naprimer dva svoja in tri posvojene in s tem spremenila usodo trem otrokom. Dala bi jim vso ljubezen in nežnost čeprav ne bi prišli iz mojega trebuha. Želim si res velike družine in enega moža, ki bi bil ljubezniv z prav vsemi od njih.

Je kakšna skrivnost, ki jih ko si bila v RBDju nisi smela povedati in jo sedaj lahko?
Ena je, ki če vam povem, mi bo Christian razbil zobe. Nebom rekla haha bodi miren! Veliko jih je a vedno bi nekoga spravila v slab položaj. Hmm ena pa je le .. vedno so govorili, da se jaz in Dulce dosti kregava. In enkrat – edinič ko smo se skregale tako hudo, to je bilo v Macale. Bili smo na zabavi pri prijateljih na žuru na bazenu in na koncu, smo vsi skočli v bazen oblečeni. Notri smo vrgli vse iz staffa in celo Pedra Damiana in lastnike hiše. Uglavnem, vsi smo bili zelo zelo mokri. Ko smo šli domov z kombijem smo se jaz in Dulce skregale – niti ne vem več zakaj .. bilo je »ne bodi tiho ti! Ne bodi ti«. Ko smo v hotelu stopili iz kombija je bila boga Maite razcepljena med nami dvemi, mi dve pa sva se prepirale »vstopi najprej ti! Ne vstopi ti prva..« in to so videli fani, in ena od njih reče : »woow kako zabavno .. se kregata .. gremo jih gledat«. Me smo bile jezne ena na drugo šle vsaka v svojo sobo, a sva se že po treh urah objete vrnile v ložo hotela. Christian je to videl in rekel:«Nori sta .. se že imata radi!«. To je bil najin edini večji prepir. Drugi so bili vsi brezzvezni.
S Dulce se skoraj nisem kregala, s Ponchotom pa stalno. Ko se nisva kregala, sva se oboževala a to je bilo redko kdaj, saj sva se vedno pričkala. Še med koncertom sva se večkrat.





2. del

Ni komentarjev: