sreda, 22. julij 2009

[Dulce] O prijatelstvu

V intervjuju, ki je bil objavlejn na ureadni strani telenovele Verano de Amor, je Dulce Maria povedala svoje mnenje o prijatelstvu, ki pa meni da je največji zaklad, ki ga človek lahko ima.

Kaj je zate prijatelstvo?
"So bratje, ki si jih izbereš v življenju, tudi če niso bratje po krvi. To je oseba, ki te sprejme takšnega kot si, ki ti pove stvari tako kot so za tvoje dobro, ki ti stoji od strani v dobrem in slabem"

Kaj pomeni zate beseda prijatelj?
"Brat ali sestra. To so tisti ljudje ki, čeprav jih že dosti časa nisi videl, te vedno sprejmejo z odprtimi rokami. V zadnji letih sem se naučila zelo ceniti prijateljstvo."

Imaš veliko prijateljev?
"Nimam veliko prijateljev, ampak tiste ki jih imam so pravi. Nisem preveč družabna oseba, ki ima npr. 80 prijateljev in polovica od teh prijateljev te sovraži. Poznam par ljudi, ki imajo dosti prijateljev in tej njihovi "prijatelji" zelo grdo govorijo o njih. Jaz imam malo prijateljev, vendar so to pravi prijatelji in zelo jih imam rada."

Kaj mora imeti po tvojem mnenju dobro prijateljstvo?
Dulce Maria je prepričana, da more imeti dobro prijatelstvo spoštovanje, občudovanje, zaupanje in veliko potrpljenja.

Če bi te tvoja prijateljica al prijatelj izdal, bi mu/ji oprostila?
"To je odvisno od tega kar počnem, kar ne bi nikoli odpustila je, da bi se kakšna od mojih prijateljici zapletla z mojim fantom, morda bi ji odpustila ampak ne bi bila njena prijateljica niti njegova in mislim, da če je nekdo tvoj pravi prijatelj te nikoli ne prizadene.
Sem zelo nepremišljena oseba. Prijateljem oprostim, vendar jim povem: "Oprostim ti zato, ker ko nekomu odprem vrata do svojega srca jih zelo težko zaprem nazaj." je priznala Dulce."

Nasvet za nekoga, ki se počuti samega ali nima prijateljev?
"Verjamem, da prijateljstvo obstaja. Vem, da je težko najti prijatelje vendar ko jih najdeš jim ne pusti oditi. Poskrbeti moraš, da to prijateljstvo z vsakim dnevom raste. Prijateljstvo je velikokrat pomembnejše od punce ali fanta, saj je za vse življenje. Velikokrat sem se skrega s prijateljicami zaradi fantov in povem vam, da to ni vredno. Fantje pridejo in gredo, prijateljica pa je s tabo za zmeraj."

Ni komentarjev: