četrtek, 30. julij 2009

[Dulce] Intervju v oddaji Que Noche Con la Chicuela

Kako si začela kariero? kdaj si ugotovila da se želiš ukvarjati z tem?
Moje starejše sestre so imele neko skupino in jaz sem vedno hodila z njima na neko akademijo za ples, igro in podobne stvari. Jaz sem jih spremljala in takrat sem imela kakšnih 3 ali 4 leta. Bilo mi je zanimivo in zato sem se učila z njimi. Od tam so me potem klicali za snemanje reklam in tako dalje..nikoli mi ni bilo težko delati tega, saj sem si tako moje življenje predstavljala.

Kdo te je najprej podpiral in verjel vate?
Mislim, da Rosy Ocampo, saj mi je dala vlogo v Plazi sezamo. Takoj za njo pa Pedro Damian, ki je ključna oseba v moji karieri. Zelo rada delam z njim.

Kaj osebnega se spomniš iz tvojega otroštva?
Imela sem dve obdobij. Eno, ko sem nosila neko punčko z seboj vsepovsod, ji kupovala plenice in podobno. imela sem približno 5 let. Pri 8 letih sem bila osebdena z barbikami in sem jim delala hišo, kuhinjo in take stvari. Nikoli si nisem predstavljala, das bom dobila svojo barbie.

Kako si se poutla, ko so ti rekli da se moraš pobarvati v rdeče.
Odlično. Vedno sem želela imeti rdeče lase a sem vedela, da če si jih pobarvam letim iz hiše oz. me starši okregajo. Pobarvala pa sem se zaradi pogodbe z znamko Garnier in ne zaradi telenovele.

Kdo je izbiral obleke za koncerte?
Imeli smo veliko dizajnerjev a smo se več ali manj sami odločali in si medsebojno svetovali.

Tvoja družina spremlja tvoje delo?
Ja..moja mama vedno spremlja vse to in pazi name.

Zakaj si se odločila sleči v telenoveli?
Ne vem. Saj ni bila nek prizor seksa ali kej takega vulgarnega. Takšna je bila pač Miranda in kontekst je bil dobronameren.

Kako veš, da je fant s tabo zaradi slave ali tebe?
Ko oni hočejo nekaj več takoj vidiš .. če te podpirajo in tako. Na začetku se res ne da vedeti, kasneje pa ja.

Kdaj si v telenoveli prvič nekoga poljubila?
Kuno Becker je bil prvi ki sem ga poljubila v telenoveli 1000xHora. Ampak tej poljubi so drugačni kot v resnici .. no ja odvisno od igralcev. Jaz osebno vem kaj je igran poljub in ga razlikujem.

Kaj narediš pred prizorom z poljubom?
Ponavadi vzamem žvečilni gumi. Na srečo nikoli poljubila nekoga, ki pred tem ni imel činguma v ustih.

Imaš med snemanjem res v ušesu slušalko, ki ti govori kaj moreš delati?
Ja včasih. Z Pedrotom ponavadi ne delamo tega, da je vse bolj naravno.

Kdo najboljše poljublja?
Kot sem rekla, so tej poljubi drugačni kot v resnici. Na televiziji ne poljubljam tako, kot v resnici in to verjetno velja tudi za moje soigralce. Tako da nebi bilo pravično zdej reči kdo je bil boljši.

Je bil tvoj fant (Pablo Lyle) ljubosumen na tvojega 'fanta' v telenoveli?
Igralstvo je pač tako in treba se je privaditi. Dobro sva ločila službo od zasebnega življenja.

Kako je bilo tvojo ljubezensko življenje do sedaj?
Veliko sem se naučila od teh zvez. Vedno sem veliko stavila na ljubezen in že pri 11ih letih sem imela prvega fanta. Vedno sem se zelo predala saj nisem taka, da bi imela fanta tako za brezveze.

V knjigi vedno govoriš o Luni...
Zelo mi je všeč saj je zelo čarobna in mistična. Čeprav je le odsev Sonca, je lepo misliti, da ima Luna svoj sij.

Kdo te najbolj pozna?
Mislim, da me lahko najbolje spoznajo moji fantje, saj se jim najbokj predam. Zelo težko se odprem ostalim.

Kako ostajaš v tako dobri formi?
Tukaj ima veliko zraven služba, saj moraš zgodaj ustajat, dosti delat in pri tem porabiti veliko energije. Moram povedati, da ko sem začela snemati Verano de amor v Tlacotalpanu se kar zredila, saj sem tam dosti jedla. Potem sem se odločila priti na prejšnjo težo a nisem delala diete. Le zdravo sem jedla, pila dosti vode in telovadila ko sem imela čas.

So ti že ponudili, da se slečeš za kakšno revijo?
Seveda so mi že ponudili. Ko sem imela 18 ali 19 let sem se slikala bolj tako za eno revijo a se ni videlo kaj dosti. Sej so na slikah punce lepe in ni z tem nič narobe .. moti me le kontekst. Tega se na začetku nisem zavedala in zato sem se šla slikat. Sedaj bi se slikala za neko x revijo kakšne sexy slike a ne za revijo za moške.

Kakšno spodnje perilo uporabljaš?
Všeč mi je živo pisano spodnje perilo. Pri fantu mi ni všeč, če nosi boksarce, še manj če so oprijete.

Kakšni poljubi so ti všeč?
Rada imam, da se začne kot nežen poljub in potem da se stopnjuje.

Si strastna?
Ja zelo.

Se ti je že kdaj zgodilo, da si se mečkala v avtu in te je zasačil policaj?
Ne. Bolj bi bilo verjetno da bi me kakšni paparazzi kot policaj ampak ne, niso me.

Kako si se počutila, ko si odkrila, da seksualno privlačiš moške?
Ni bilo tako da bi si rekla 'hmm jaz pa lahko', ampak sem kr naenkrat se zamisnla 'ayy sem z moškim' .. in takrat se pač drugače počutiš. Počutiš še bolj ženstveno.

Kaj te privlači na moškemu?
Definitivno dlani. Ne vem če je odvinsno od velikosti dlani če sem z njim ali ne, ampak jih pa vedno dobro pogledam. nebi mogla biti z moškim, ki ima majhne dlani .. to mi res ni všeč. Ampak če spoznam čudovitega moškega z majhnimi rokami bom vseeno z njim.

Si med seksom glasna?
Ne. Mislim, da moreš biti vedno ti - med pogovorom, med poljubom ali seksom. Veliko ljudi igra ampak jaz sem rajši jaz.

Nisi ena izmed tistih ki vse načrtuje z prijateljico in govori: 'Naredili bomo tako, da bo govoril z mano in...'?
Nee .. ko sem imela približno 13 let sem delala take stvari ampak sedaj več ne. Ne obnese se.

Imaš rada igračke in stvari z okusom..?
Rada imam te stvari z olji into ampak nikoli nisem imela fanta, ki bi me zmasiral. Svečke in take romantične stvari imam rada. Ampak veliko več mi med seksom pomeni ta 'združitev duš' kot samo seks. Seky zame obstaja samo z ljubeznijo in čene raje nič. Ne rečem, da je to narobe a meni to pač ni všeč, ker se ponavadi konča z razočaranjem, nezaželeno nosečnostjo, boleznimi in podobnimi stvarmi. Preveč reskiraš z takimi zvezami.

Veliko je takih, ki so zaljubljeni vate, a se ti ne upajo približati ker si pač Dulce Maria..
Ah ne fantje .. kar opogumite se.

Kateri so tvoji plani za prihodnost?
Najprej bi se rada zahvalila vsem ki me podpirate. V planu imam snemanje CDja, na kateremu bo par pesmi, ki jih bom sama napisala .. a le tiste najboljše.

Ni komentarjev: