petek, 24. julij 2009

[Dulce] Ne bo več rdečelaska

Po zasluženemu počitku se bo pevka in igralka Dulce Maria posvetila pisanju pesmi za svoj cd, napisala bo svojo drugo knjigo in spremenila svoj izgled.

Igralka telenovele Verano de Amor ne bo bila več rdečelaska, saj si želi novo barvo: "Poiskala bom barvo, ki mi bo všeč, seveda iste znamke".

Sedaj, ko se bo končala telenovela Verano de Amor pa se bo lahko Dulce posvetila svoji karieri.

"Končno počitek! Album bom izdala naslednje leto, do takrat pa bom pisala pesmi, da bo album na prodajne police lahko prišel že v začetku leta 2010. Odhajam zadovoljna z vsem, kar se je zgodilo s telenovelo." je povedala Dulce.

Končno pa je bivša punca svojega soigralca Pabla Lyle priznala, da je "dozorela" in spremenila veliko navad, ki jih je imela, ko je bila še del skupine RBD.

"Vse je v redu. Smo zelo mirni, vsak je osredotočen na svoje delo in imamo se zelo radi. Po resnici povedano sem v tem trenutku bolj mirna, prej z RBD pa sem hodila proslavljati in se zabavati, ampak sedaj sem zrasla" je še povedala Dulce Maria.

Kot lahko vidite na SLIKI pa se je Dulce že pobarvala. Kaj menite o novi barvi las, ki jo ima Dulce Maria?

1 komentar:

Anonimni pravi ...

QL! MENI JE TA NOVA BARVA OD DULCE MARIE ZELO VŠEČ.!!