torek, 28. julij 2009

[Dulce] Ne rečem vam adijo, ampak nasvidenje

Kaj meniš o zapiranju življenjskih obdobij/ciklov?
Težko je, saj ko to obdobje začneš, je kot da začneš z nekimi novimi sanjami. Ko pride to na konec je zelo težko .. tisti ki me spremljajo, vejo, da bi rada da vse traja večno a žal na tem materialnem svetu to ni tako. Sedaj sem začela vse to malo boljše razumevati in se tako malo potolažim – v enem letu se menjajo štiri letni časi in ne morem jaz imeti samo poletje ali pomlad. Vsi štirje letni časi morajo iti skozi pa hočem ali ne in jaz bom poskušala uživati prav v vsakemu in ko bo tega letnega časa konec, bom čeprav bo težko, te stvari pustila zadaj. Glede Verana de amor, mislim, da je bilo to zelo lepo obdobje v katerem je bilo veliko sanj. Vesela sem, da je toliko mladih igralcev dobilo priložnost pokazati svoje sposobnosti. Srečna sem, ker sem bila del te telenovele.

Katero čustvo prevladuje sedaj na koncu?
Dala sem vse od sebe, saj je bil to prvi projekt po Rebelde in RBDju. Kar se je zgodilo v času skupine RBD je bilo zame nekaj velikega, šokantnega. Ta telenovela je bila bolj umirjena in med snemanji sem se imela zelo lepo. Med nami je bilo veliko harmonije, spoštovanja in moram povedati, da sem od tega odnesla veliko dobrega.

Kakšno profesionalno izkušnjo si odnesla od te telenovele?
Na meni je bila zelo velika odgovornost in še posebej zadnja dva meseca. Ni mi všeč biti ženska, ki cele dneve joče, saj potem pridejo ven stereotipi da ženske cel čas samo jočemo, trpimo in ne naredimo nič zase. Miranda hvala Bogu ni bila taka. Sledila se svojim idejam in se ni pustila. Ob takih telenovelah se zaveš, da ena oseba zaradi ljubezni lahko postane bolj močna. Čeprav je Miranda res veliko prejokala in pretrpela, se nikoli ni vdala in z tem dajala ljudem vedno pozitivna sporočila.

Kateri so tvoji naslednji projekti?
Ko končam, se bom najprej dobro spočila in premislila o vsem, kar je se zgodilo. Rada bi zaprla vse cikle tudi v mojem srcu saj se od razhoda skupine RBD nisem še ukvarjala z tem. Drugo kar morem narediti pa je začeti skladati pesmi in se pripraviti, da bom lahko posnela kar se da dober CD.

Kaj je Miranda naučila Dulce Mario?
Miranda je kljub vsem težavam vedno bila močna. Čeprav si je neizmerno želela, se iz principa ni vrnila k Mauru in iskala druge možnosti. Kljub temu, da je bila v tako slabem stanju je želela v Mehiko in meni je všeč to, da si želiš iti drugam, ko se na nekem kraju ne počutiš dobro. Zavedam se, da je vedno treba najti en izhod, saj to pomaga rasti človeku. Čeprav je v naših letih zelo težko biti tako odločen, saj si en dan želiš eno, drugi dan pa drugo, je treba vztrajati in se vedno znova vračati na pravo pot.

S kom bi rada ponovno delala?
Z Mario Fernando, ki jo imam zelo rada in me vedno nasmeji; z Rochom in Ferraro. Iz produkcje bi ponovno rada delala z Karijem, Pedrom Damianom in Luisom Luisillom.

Kaj bi sporočila oboževalcem?
Najprej bi se jim zahvalila, da so spremljali to telenovelo in jo podpirali. Zahvalila bi se jim tudi rada tudi, ker bo hvala njim ker so jo snemali in dali na internet, da si jo bomo lahko ponovno ogledali. NE REČEM VAM ADIJO, AMPAK NASVIDENJE.

Ni komentarjev: