petek, 17. julij 2009

[Ucker] Pravijo, da ima dobro rit

Pred kratkim krščen kot solo pevec, se je bivši pevec RBD, Christopher von Uckermann udeležil chata Premios Juventud in kot eden najlepših latino moških, povedal skrivnosti, njegove vzdevke, podrobnosti o novem albumu ter filmu, ki ga pripravlja.

Boš naredil video na temo pesmi Light On The World Tonight?
Ta pesem je bila narejena pred enim letom in sem jo pel na zadnjih koncertih skupine RBD, vendar pa bom naredil uradni video. Obstaja video na spletu, vendar je edini.

Kraj za živeti daleč od paparacov?
Mehika.

Nekaj podrobnosti iz tvojega filma o potresu, ki je bil leta 1985 v Mehiki?
Prejšnje leto sem iskal dober scenarij, da bi lahko po tem posnel film in ga tudi najdel. Film bo govoril o enotnosti mehiškega naroda, ki se pokaže prav v takih težkih situacijah. Moja vloga bo klovn, ki se posveča zabavanju otrok.

Zdaj, ko delaš film kateri bi raje videl igrati v tvojem filmu: Maite, Dulce ali Anahi?
Nisem direktor saj je ta projekt zelo velik. Vse tri so zelo dobre igralke sedaj res ne vem, koga bi izbral.

Kako boš oblečen na modri preprogi?
V eno retro belo obleko. Rad eksperimentiram z veliko stvari, čeprav me kasneje kritizirajo ampak to mene zanima.

V večih kategorijah na Premios Juventud si nominiran kot ‘Kako dobro se giba' in tekmuješ proti Chayanne, Rickyju Martinu in Dulce Mariji. Se giblješ boljše kot oni?
Težko je odgovoriti, saj imata Chayanne in Ricky Martin čisto drugi stil. Upam, da sem jaz zmagal a če nisem nič hudega.

Si tudi v kategoriji »On je super«. Misliš, da si zmagal?
Vesel bi bil če bi zmagal, ker se pri takih stvareh med drugim pokaže podpora ljudi. Tekmujem z mojimi dobrimi prijatelji, a bilo bi mi v veselje zmagati.

Kateri komentar te naredi najbolj živčnega?
Predvsem v Brazliji mi govorijo da imam zlato rit in to me spravi v smeh, nekaj časa mi je to govoril Christian in ostali so se nalezli. Čeprav me vsi sedaj prijemajo za rit, ni hujših posledic.

Kaj se spomniš o MJ?
Imel je velik vpliv na glasbo. Bolj kot komercialna figura, ki je delala s Quincy Jones, je bil genij glasbe. Čepra so ga pogosto kritizirali, ga jaz ga podpiram, saj je imel sanje, ki takrat niso bile še realne.

Ni komentarjev: