torek, 20. maj 2008

Any na UniForumu

Anahi je tokrat na UniForumu pustila kar tri sporočila v manj kot 10 minutah. Za ogled originalnih sporočil klikni na naslov posameznega sporočila.

hola!!!
hola bebes!!!!
woow, ne veste koliko stvari vam moram povedati! Najprev vam želim reči, da je bil ta rojstni dan zelooo lep, poln magije! veste zakaj? Ker nisem nikoli čutila toliko ljubezni .. lepo je, ko čutiš, da so bili objemi iz srca, duše. Res sem tako čutila, čeprav sem se malo bala dopolniti teh 25 let, saj rečejo da si takrat že velik .. res se malo bojim odrasti, hočem ostati punčka in ne vem če je dobro ali slabo odrasti ampak vem, da bom v srcu vedno zmežana punčka, polna sanj, tečna, z dostiiii napakami ampak taka bom - tako me poznate že od negdaj in nikoli nisem bila in ne bom perfektna ampak vedno bom iskrena, čeprav bo za rečt kej grdega, bom to povedala v obraz. Čeprav bom lahko takrat slabo izpadla, mislim da sem si tako pridobila vašo neizmerno ljubezen. Včasih delam neumnosti ampak vedite da nikoli ne bom nehala vrjeti, se igrat in kričati I DO I DO I DO BELIEVE IN FAIRIES! in vate .. ker ti vrjameš vame in moj dan črn dan pobarvaš v barve. Hvala ker to berete in hočem vam povedati da sem zelo vesela. to vam govorim zato, ker vem da če sem vesela jaz ste tudi vi. Dosti časa sem imela zlomljeno srce ampak danes je le-to veselo in želi to deliti z vami.

Rada vas imam iz srca .. hvala za vse!

ahh in tisti norci ki ste bili včeraj na letališču v Sao paulu mi prosim vrnite vsadke za lase ki ste mi jih odtrgali. hahaha hecam se. samo sem se malo ustrašla ampak se ni zgodilo nič hudega.
besos!


mensaje especial [posebno sporočilo]
charritas!!!! najboljše ste! ne se jezit zaradi drugih. Hvala za vse kar vidim in kar mi polni srce z ljubeznijo. Tisti otroci ne vedo kako so nekomu poleprali dan z enim samim pozdravom .. in tista pesem hahaha - NO DEJAS DE JUGAR X QUE CRECES CRECES X QUE DEJAS DE JUGAR… [ne nehj se igrat, zato ker rasteš če se nehaš igrat].
zato bomo nadaljevali z igro!!

(Za tisze ki ne veste o katerem videu Any govori, si ga lahko ogledate tukaj).


el ultimo y ya me voy lo prometo jajaaj[Še zadnji in obljubim da grem]

Samo vam hočem na hitro povedati - kako naj ne bom imela rada prijateljev iz Španije?? [Je vidla ki so napisali da če jih nima rada ki je omenla samo charritas]. Ste nori al kaj! Ljubim vass! Tisto je država mojega očeta in kraj kjer imajo najboljši pršut [to je rekla zato ki še ni bla u sloveniji hehe] in država ki mi je takoj odprva svoja vrata brez prositi kaj nazaj .. res vas občudujem in upam da me neboste pozabili.

In moji prijatelji iz Čil. Ne vem kaj sem vam naredila hudega ampak vam povem da to ni bil moj namen .. če me nimaste več radi tudi prav. Mogoče se ne da več popravit ampak mislim da obsojat kr tako ni dobro .. ker po resnici povedano ne vem kaj sem nardila narobe in vedno se vas bom spominjala z veliko ljubeznijo.

In še za vse tiste ki so se razjezili ker sem rekla da ljubim Brazilijo .. ehh za vse se užalite... Tega nisem rekla z slabimi nameni. To bi bilo kot da bi se jas razjezila ker imate radi tudi Christiana ali Mai ali Dul ali Ponchota ali bebeja. Ampak prosim vas ne ze užalit za vsako stvar ker drugače se bom jaz užalila ker vas vidim na koncertih kako napol spite. Hec! Smej seeeeeeee! Življenje je za se smejat!! Poljubčke in se grem igrat Nintendo!! Super Mario!!! I love you!!

Ni komentarjev: