nedelja, 11. maj 2008

Dul na UniForumu

Dulce je pustila dva sporočila na forumu Univision. Za ogled originala kliknite na naslov sporočila.

Brasil!!!!!


Ola prijatelju! Hvala za vso ljubezen in podporo. Sem zbujena (v Braziliji je bila pozna ura) kar imam dosti za vam povedat ampak ker ne vem govoriti portugalsko je v meni ostalo še dosti neizrečenih besed. Hočem se vam zahvaliti in vam povedati kiliko mi pomenite. In ne pozabite, da najbolj pomembne stvari v življenju so tiste ki jih ne vidimo ampak ki jih čutimo - kot je ljubezen itd. Ostati moramo MI in dati ljubezen, čeprav je življenje včasih nepravično. Rada vas imam z vsem srcem.

Hola Chicos!!!

Olaa! Samo vam hočem zaželeti dan povn magije, da vam gre čim bolje, naredite tisto kar morate narediti in ne pustite nikomur da vam odvzame mir in možnost uživanja v vsaki sekundi . Pošiljam vam velik poljub vsakemu od vas. resnično ne veste kako pomembni ste zame. Hvala vam ker nikoli ne nehate sanjati, hvala za vso neizmerno ljubezenm ki mi jo izkazujete....

Dober dan! Rada vas imam

Ni komentarjev: