petek, 2. maj 2008

Glasuj za RBD na Premios Juventud

Poteka že drugi krog glasovanja za nagrade Juventud in med drugimi lahko v 15ih kategorijah glasujemo tudi za RBD. Svoj glas lasho oddaš tukaj, za to pa moraš biti prijavljen na Univision.com.

RBD so nominirani v naslednjih kategorijah:

Glasba
PERFEKTNA KOMIBNACIJA (La combinacion parfecta) - RBD in Jowell in Randy (”Inalcanzable”)
KAKO LEPO SE GIBA (Que rico se mueve) - Dulce Maria in Christopher Uckermann
NAJ GLASBA TRENUTNO (Voz del momento) - RBD
NAJBOLJ LEPLJIVA (La mas pegajosa) - Inalcanzable in Empezar desde cero
UMREM BREZ TEGA CDja (Me muero sin este CD) - Empezar desde cero
MOJ NAJ KONCERT (Mi oncerto favorito) - RBD (Celestial / EDC Tour)
PESEM ZA SI REZAT ŽILE (Cancion corta-venas) - Inalcanzable
NAJ VIDEOSPOT (Mi video favorito) - Inalcanzable in Empezar desde cero
NAJ POP IZVAJALEC (Mi artista pop) - RBD

Izgled in moda
HOČEM SE OBLAČIT KOT ONA (Quiero vestir como ella) - Anahi in Dulce Maria
NAJBOLJŠI STIL (El mejor estilo) - Alfonso Herrera in Christopher Uckemann
JE NAJLEPŠI (Esta buenisimo!) - Alfonso Herrera in Christopher Uckemann
PUNCA KI MI NE DA SPATI (Chica que me quita el sueño) - Anahí, Dulce María in Maite Perroni

Pop kultura
MOJ IDOL JE (Mi idolo es) - Anahi in Dulce Maria
V PAPARAZZIJEVEM POGLEDU (En la mira del paparazzi) - RBD

29. maja se zaključi glasovanje, nagrade pa bodo podeljene 17. junija v Miamiju.

Ni komentarjev: