torek, 6. maj 2008

Sem najponosnejša mama na svetu!

Christian Chavez in njegov partner BJ Murphy, sta dopolnila 3 leta zakona. Christianova mama, gospa Olivia Garza je med predstavitvijo videa Avenide Q, spregovorila o svojem sinu.

Gospa Olivia, kako se počitite?
"Zelo sem ponosna na svojega sina in vesela, saj je bil video zelo dober. Moj sin je umetnik v vseh pogledih.

Ste čutili kaj posebnega ko se je Chris rodil?
To ve samo Bog. Christian je že kot otrok delal velike stvari in ima veliko srce.

Kako je prišel v vaše življenje?
Sprejet je bil z veliko ljubezni čeprav je med nosečnostjo prišlo do težav in so zdravniki rekli, da se verjetno ne bo rodil. Edino kar je bilo v moji moči, je bilo prositi Devico Marijo da bo z sinom vse vredu.

Kolko sinov imate?
Christian je bil drugi od treh. Najstarejšemu je ime Jazmin najmlajšemu Jose Luis ampak Christian je nekaj posebnega.

Z veseljem govorite o njemu?
Zelo sem ponosna na svojega sina in ne neham govoriti da sem z njim prejela darilo od Boga.

Kakšen je bil kot otrok?
Grozen, ker je bil nadpovprečno pameten. Ko je imel 5 let, so mu naredili preizkavo in pokazala je, zelo visoko stopnjo. Že od četrtega leta je govoril da želi postati umetnik in da ga bomo nekoč videli na Televisi - in poglej, uresničilo se je. Imamo veliko videov iz otroštva ko poje, pleše...

Je res, da če je oseba homoseksualna to prva izve mama?
Ja. Mama se vedno zave tega. Z tem hočem povedati, da mame ne moreš prevarati in ko se tega zaveš ostane le še ljubezen. Mama vidi otroka z ljubeznijo in seksualnost je zadnje, zaradi česa bi se sekirala. To ni pomembno saj je moj otrok deloven in velik igralec.

Ste mogli prenašati negativne komentarje družine?
Ne saj smo zelo enotni tako z mojimi otroki, kot z mojimi starši. Vsi nas imamo zelo radi.

Kako se razumete z BJ Murphyjem?
Perfektno. Vedno sva se spoštovala, zelo ga imam rada in ga občudujem.

To pomeni da se dobrop razumete z njim?
Seveda! Če ga je izbral Christian sem jaz zadovolna. Ko vidiš njegov nasmeh in vidiš da je zadovoljen ti pove vse.

Jima dajete nasvete kako naj imata dober odnos?
Glede tega sem zelo spoštljiva in menim, da se nihče ne sme vmešavat. So ljudje, ki se s tem ne strinjajo. Vendar, ko nekdo ljubi svojega otroka je glavna stvar ljubezen. Moj sin je pri meni na prvem mestu.

Njegovi bratje niso ljubusumni nanj?

Ne! Oni ga občudujejo in se sprašujejo če se imajo v drugih družinah tudi tako radi. Zato povem vsem bralcem TVnotas, da sem najbolj ponosna mama na svetu.

Ni komentarjev: