sobota, 3. maj 2008

RBD o svojem otroštvu

Anahi, Poncho, Dulce, Christian, Maite in Christopher so za pomemben mehiški častnik spregovorili kakšni so bili v otroštvu.

"Ko sem imel 15 let, so me okregali, ker sem povebil na zmenek mojo učiteljio fizike. Bil sem zelo hiperaktiven in najhujšo stvar sem naredil prijatelju: ko je on molil, sem mu u okno ustrelil z pištolo. Iz hiše je prišel zelo jezen in mi prisolil zaušnico" pravi Christopher.

Poncho, kateri se je zdel eden izmed najbolj umirjenih v skupini, je prav presenetil s svojo zgodbo.
"Tudi jas sem bil hiperaktiven. Enkrat sem želel iti v šolo v pisanih barvah in moja mama, ki je bila zelo striktna me seveda ni pustila. Iz tistih dni se spovnem predvsem mojih tečajev plavanja ter geografije in zgodovine ki sta mi bili takrat najbolj všeč."

"Kot punčka sem bila zelo igriva in rasposajena. Spomnim se, da mi je bila všeč moja prva špla, saj me je tam branla sestra pred 'ta velikimi', ampak druga šola ne saj so me nadlegovali." je povedala blondinka Anahi.

Maite je o svojem otroštvu povedala naslednje: "Meni je bilo všeč hodit v šolo, ker sem bila zelo komunikativna in sem se v šoli vedno imela dobro. Imela sem dobre ocene (všeč so mi bili ples in likovna vzgoja) čeprav sem bila zelo razposajena. Nekega dne, smo šli v cerkvo moje šole in ukradli hostije, da bi jih pojedli z sladoledom od vanilije. Bila sem kot fant-punca saj mi je bilo všeč tako igranje z barbikami kot igranje nogometa."

"Bil sem hiperaktiven in lušen fantek. Enkrat so me vrgli iz šole, ker sem ugriznil učiteljico za rit. Najlepši spomin imam od takret, ko sem spoznal Dedka mraza in mi je podaril grad od Grayskulla, ki je bil eden izmed mojih najlepših igrač." je povedal Christian Chavez.

Na koncu je Dulce Maria povedala še nekaj o svojem otroštvu in svetovala bralcem.

"Všeč so mi bile šole ki so bile zahtevne in tiste učitelje ki so dobro razlagali. Če bi se sedaj vrnila v preteklost, bi šolanje boljše izkoristila. Svetujem vam, da nikoli ne pustite študija".

Ni komentarjev: