ponedeljek, 26. maj 2008

Dulce na UniForumu

Tako je! Dulce Marija je bila na forumu Univision in tam pustila sporočilo. Za ogled originalnega sporočila klikni na naslov.

HOLA!!!!
Samo sem vas hotela pozdraviti, se vam zahvaliti za vso podporo in malo govoriti z vami ker vas že pogrešam. V življenju dosti krat ne vemo katero pot izbrat - katera bo najboljša .. in kmalu za tem pridejo nove stvari in nas zmedejo. Hočem vam le povedati, da ste vedno prisotni v mojem življenju, da nikoli ne pozabim na vas ki me podpirate, imate radi in vrjameste vame kljub temu da imam dosti napak. Zato vam iz srca pravim da ste moji prijatelji, čeprav se ne poznamo. Zame ste kot lučka, ki osvetli pravo pot ko je vse temno, ko zunanji svet zmaga in šteje samo srce.
Za konec vas želim še pozdravit in se vam zahvalit za vse. Ne pozabiti da je življenje polno preizkušenj in za odrasti se moraš naučiti zgubiti, da boš lahko nekoč zmagal. Nikoli ne izgubite moči, ki je v vsakem srcu in nihče je ne more vzet. Če izgubiš par bitk še ne pomeni da si izgubil vojni.

Los Amoooooo!!!

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Js si pa zlo želim spoznat RBD-jevce najbolj pa dulce in christopherja če ker ve od njiju msn naj prosim pove hvala

Anonimni pravi ...

kok bi bla lušn par dulce in christopher

Anonimni pravi ...

js sm pa za plakat danes predstavla in uckerja a ni to kul

Anonimni pravi ...

men se pa je svet dol podru ker sem se skregala s fantom