torek, 10. februar 2009

[Anahi] Novo sporočilo na UniForumu

Ola!!!

Se me boste kmalu naveličali ker vam tolko pišem, res? Tokrat vam pišem ker sem gledala en video, ki ga je poslala ena anyponcho al ponchorbdany nekaj takega .. ne spomnem se točno. Na tem videu sem jaz pred enimi tremi leti ko plešem in pojem z krtačo hahaha!! Sedaj sem se komaj zavedla, da še vedno plešem enako kot takrat hahaha. Ne morem se nehat smejat. Moja mama je že prišla v sobo, vprašala kaj mi je in jaz sem se samo smejala. Včasih pozabim koliko časa je šlo mimo. Že celo življenje sem v studijih, na odru, publika me je gledaal ko sem se naučila govorit in plesat haha. Ob tem videu sem uvidela, da ste vi tisti, ki me spominjate kdo v resnici sem. Zahvaljujem se bogu, da mi je pustil živeti nekaj tako čarobnega .. čeprav bi včasih raje imela "normalno" življenje,tisto ki ga nisem spoznala. Seveda mi ni žal, da imam takšno življenje kot ga imam. Vesela sem da vem, da je nekdo, ki daleč stran sanja zmenoj.
Zaradi tega moram dobro premisliti kaj bom sedaj počela. Nočem da mislite, da se pustim prositi za sprejem telenovele ali snemanje CDja! Želim si početi nekaj drugačnega .. nočem sprejeti telenovele s podobno vlogo kot sem jo imela v Rebelde. Vi si zaslužite kvalitetne stvari in zato moram dobro premisliti. Saj veste da to se ne naredi v dveh dneh in zato sem si vzela malo več časa. Vsak dan se pripravljam in se učim novih stvari da vas ne bi razočarala. Nočem priti vn z nečem, da bi vi rekli "mm to sem te že videla delati..".
Rada bi vas prosila za podporo in ljubezen saj je to tisto, ki mi da moč za nadaljevati.
Rada vas imam ..

Ni komentarjev: