nedelja, 15. februar 2009

[Maite] Ogorčena nad trači

Ogorčena! Taka je Maite Perroni ko mora razložiti medijem da se ni ne slekla in ne poškodovala.

"Groza! .. preziram tistega, ki je to rekel. Ni res! Nisem se slikala naga in tudi nobene poškodbe nisem imela", preko telfonske zveze iz studijev Televise, kjer trenutno snema zadnje dele telenovele Cuidado con el angel pove Maite .

Najprej kot RBD, sedaj kot igralka ... prava poslastica za medije. Je bilo težko prenašati vse to?
Pomembno je vedeti, da smo igralci in mediji ekipa. Žal je veliko ljudi na to pozabilo in tako se je prekinilo spoštovanje med paparazzi in slavnimi. Namesto da bi bilo vse to lepo delo, se je sprevrglo v vojno. Zaradi tega raje zadržim nekatere stvari zase.

So paparazzi kdaj razlog, da ne greš na zabavo?
Ne. Sem zelo družabna a raje sem z družino in prijatelji kot na kakšni zabavi. Rada grem na kavo, si ogledat kakšen film ali na večerjo.

Poleg kupa denarja .. kaj je še pustil RBD?
Hvala skupini sem se lahko dotaknila srca mnogih ljudi. Med tem časom sem se tudi zelo razvila in tako lahko sedaj nadaljujem sama. Vedno bom del skupine RBD!

Je res, da ima RBD še kup obveznosti?
Skupine je konec. Zaključili smo 21. decembra v Madridu. Edina obveznost je še koncert v Mehiki, da se poslovimo od svoje države. Koncert še ne vemo kdaj se bo izvedel, saj to ni v naših rokah.

In CD ki ste ga obljubili? Je ostal na "stand by"?
Ne. CD se je že posnel novembra in bo v prodajo prišel 10. marca. Na njem je 12 pesmi, naslov pa je Para olvidarme de ti.

Tvoja telenovela je bila zelo uspešna. Te bomo od sedaj naprej videli le kot igralko?
najprej bi rada povedala, da je bila to moja prva glavna vloga in v čast mi je bilo igrati s tako dobrimi igralci, od katerih sem se veliko naučila. Moja kariera uključuje veliko stvari in eni glavnih sta igralstvo in petje. Rada bi rastla v profesionalnem smislu in se čim bolj povezala s svojo publiko. Zagotovim vam, da nebom pustila na strani ne petja in ne igralstva.

Govori se, da je med vama z Williamom Levyjem nekaj več kot prijatelstvo...
To ni res. Sva samo prijatelja. Skupaj sva v pomembnih trenutkih a sva le prijatelja. Ker naju veliko krat vidijo skupaj kako klepetava in se smejiva si potem izmišljujejo take stvari.

Imaš v tem trenutku fanta?
Lahko rečem le, da sem zelo zadovoljna.

Bivši člani skupine bodo izdali solo CDje. Boš tudi ti?
Ne vem .. nisem se še odločla. V tem trenutku si želim le končati s telenovelo. Snemamo jo že 8 mesecev in le še 2 tedna sta pred nami.

Se še vedno slišiš z bivšimi sodelavcimi?
Seveda. Smo zelo dobri prijatelji in stalno se pogovarjamo. Anahi je pred poroko, Dulce snema Verano de amor, christopher pa ima že skoraj posnet CD.

Veš da Poncho snema film v Venezueli ob Ruddy Rodríguez?
Da, sam mi je povedal. Pred par dnevi mi je pisal in je rekel da je zelo zadovoljen s svojo vlogo. Film je zgodovinski in snemal ga je na različnih lokacijah Venezuele. Zelo ga veseli, da ljudje iz Caracasa niso pozabli na RBD.

Ni komentarjev: