nedelja, 1. februar 2009

[Dulce] Vesela zaradi vrnitve na TV

Igralka in pevka Dulce Maria, ki je priznala da ima romanco z Pablom Lyle in da pripravlja skupaj z RBD poslovilen koncert v Mehiki, je zelo vesela da bo igrala v telenoveli Verano de Amor.

"Zelo sem vesela, da sem se vrnila k snemanju telenovel. To je nekaj, kar počnem že od malega in v čem me podpira cela družina, še posebej mama" je povedala Dulce.

23 letna igralka je priznala, da ima ljubezensko romanco z Pablom Lyle: "Je zelo pomemben zame in ga imam zelo rada. Najina zveza lepo napreduje."

V telenoveli, ki jo producira Pedro Damián, Dulce in Pablo igrata Mirando in Baldomera, brata in sestro, ki se borita za svoje sanje.

Omenila je tudi da z člani skupine RBD pripravlja poslovilen koncert v mehiki.

"Trenutno sem v zelo pomembnem obdobju mojega življenja. Mislim da bo vsak od nas šel drugačno pot in tako bomo imeli priložnost odrasti profesionalno in osebno".

O svoji knjigi Dulce amargo je povedala: "Je zelo iskrena knjiga v kateri sem imela priložnost izraziti vsa svoja čustva. Hvaležna sem RBDju, saj sem zaradi njega doživela veliko stvari, ki so mi pomagale pri pisanju knjige".

Ni komentarjev: