sreda, 4. februar 2009

[Dulce] Novo sporočilo na UniForumu

chicooos!!!!

Ola prijatelji .. ne veste kako vas pogrešam!!! Par par dnevi sem pisala iz pisarne v studiju a mi niste vrjeli .. želela sem se vam le zahvaliti za vso podporo ki jo dajete Veranu in meni. Včeraj je bila predstavitev in jaz sem pela uvodno pesem ki jo želim deliti z vami. Moje največje sanje so imeti CD a žal ni še nič pripravljeno. Rada bi vedela tudi, če bi me radi vidli peti in o čemu naj govorijo pesmi. Saj veste da je to zame zelo pomembno saj konec koncev delam to za vas.
Ne pozabite da imam tudi facebook od Mirande in tudi od Dulce oficial kjer bom pisala ko bom lahko. Ne pozabite da vas nosim v srcu!

Sanje lahko postanejo resničnost če le vrjameš v njih. Vsak dan se je treba zahvaliti da smo živi, saj vsaka minuta je nova priložnost za novo življenje v sedanjosti, brez straha za prihodnost. Kar pišemo v našo zgodovino je današnji dan ki bo bran jutri in zato poskusimo v vsakem trenutku najti nepozabno izkušnjo in v vsem slabem poskušajmo najti najbolje. V vsaki temi je luč, pa čeprav je majhna .... HVALA vam iz srca.

Ni komentarjev: