četrtek, 26. februar 2009

[Dulce] Brezpogojno brani svojega fanta

Pred kratkim časom je Dulce Maria razkrila romanco z Pablom Lylom, novim igralcem Televise. Pevka in igralka je povedala, da je zelo vesela in zaljubljena, ter da se ne ozira na tače ki pravijo, da je Pablo z njo le iz koristi.

Je lahko delat z osebo ki jo ljubiš?
Delo in zasebno življenje sta dve različni stvari, ki ju ne mešam med seboj. Mojo zvezo držim daleč od kamer.

Si v teh mesecih že dala kakšem igralski nasvet Pablu?
Spoštujem moje soigralce in oni spoštujejo mene. Mislim, da se vsi učimo .. tako starejši, kot mlajši igralci. Seveda sem že dala nasvete Pablu saj smo na tesnem s časom in si ne moremo privoščiti napak, a tudi on jih je dal meni. Tej nasveti se ne dajejo planirano, ampak pridejo spontano, med delom.

V eni reviji je pisalo, da si rekla, da si zelo zaljubljena..
Vidiš kakšni so trači. Resnica je, da jaz še nisem dajala nobenih izjav v zvezi z mojimi čustvi. Ne bom zanikala da sem zaljubljena in zelo sračna, a tega nisem še povedala naglas.

Torej je šlo za trač?
Kot pravim .. nikoli nisem izjavla kaj takega. Sem iskrena in sedaj ko sem srečna tega ne bom zanikala. ne bi pa rada dajala več podrobnosti, saj bi ta košček zasebnosti obdržala zase. To pa ne pomeni da bom skrivala svojo romanco, saj sem srečna in tega ne morem zanikati.

Sta se z Pablom zmenila, da ne bosta govorila o zvezi?
Ne. Mislim, da oba ločiva med zasebnom življenjem in službo. Nič se nisva zmenila, ampak to pokaže najino spoštovanje do drugega.

Veliko ljudi je reklo, da Pablo išče od tebe samo korist. Kaj meniš o tem? Te moti da to govorijo?
Vedno bodo ljudje, ki bodo govorili dobro in tisti, ki bodo govorili slabo. nekaterim si pač ušeč, drugim ne. Dokler jaz vem resnico, me drugo ne zanima .. to vedo vsi ki me poznajo. Za tiste ki samo kritizirajo pa ne trošim ne česa in ne energije.

Med temi ljudmi so bili tudi klubi tvojih oboževalcev...
Obožujem svoje fane, so najpomembnejše v moji karieri in mislim, da niso jezni name. Vsaj niso mi tega povedali. Če je res da jih moti, jih prosim da me razumejo. Če sem z Pablom, sem zaradi ljubezni in ne zaradi koristi. Rada se imava in upam, da mi boste dali priložnost biti srečna.

En izmed razlogov, zakaj mislijo da Pablo ni pravi zate je, ker je mlajši od tebe. Navajeni smo, da so v zvezah mlajše ženske.
Večina mojih fantov je bila moje starosti ali malo starejši. To je moja prva zveza z mlajšim fantom ampak med nama je veliko "kemije". Rada delim čas z mojo boljšo polovico in zato izbiram takšne, ki imajo približno isti ritem življenja kot jaz.

Rekli so tudi, da je homoseksualec in da te nima rad...
Že ene 1000x so me naredili nosečo in izmislili so si že tolko tračev o meni, da jih le preslišim. Ko sva z Pablom to slišala, sva se začela smejati ker oba veva kaj je resnica. Veva kaj sva, kaj želiva in jaz vem gdo je Pablo in vem zakaj sem z njim.

Kaj ti je bilo najbolj všeč na Pablu?
Čeprav so osebne stvari lahko povem, da sem našla čudovito osebo, s katero si delim veliko stvari. Je dober prijatelj in lahko mu zaupam. Sem v prelepem obdobju in do romance je prišlo, kadar je moglo.

Ti ljubezen pomaga tudi pri delu?
Pablo je zame zelo posebna oseba, zelo ga imam rada in vsak dan sem bolj zaljubljena. Sem zelo vesela in to se tudi odraža v mojem delu. Delam z večjim veseljem in voljo.

Anahi je pred poroko. Tudi ti že razmišljaš o tem?
Mislim, da se Anahi ne bo poročila. Zaenkrat sem vesela kot sem in še ne razmišljam o poroki.

Ni komentarjev: