ponedeljek, 9. februar 2009

[Dulce] Ni pomagala Pablu do vloge

Mehiški igralec Pablo Lyle je zagotovil, da se za vlogo v telenoveli Verano de amor nima za zahvaliti svoji punci Dulce Marii temveč svojemu talentu.

"Ona nima nič s tem. Vlogo sem si pridobil na dolgi in teški avdiciji" razlaga Lyle, ki v telenoveli igra Baldomera, Mirandinega brata.

Za novinarje je povedal, da je Verano de amor njegova prva telenovela po 2. letih študija v Centru de educacion artistica de Televisa (Televisini igralski šoli).

"Ljudje bojo dosti govorili in opravljali, a kar bo na koncu ostalo bo moje delo. Ko bo telenovela začela, bodo ljudje pozabili da hodim z Dulce. Z dušo in telesom sem predan delu in všec mi je kar pocnem," je zatrdil.

O zvezi z bivšo članico skupine RBD ni želel dosti govoriti.

"Je velika igralka in v veselje mi je delati z njo .. tako kot z vsemi ostalimi. Jaz raje ne bi govoril o najini zvezi; Dulce je že povedala da sva skupaj, jaz bom to potrdil a detajle bova obdržala zase".

Pred nekaj tedni so obozevalci skupine RBD jezni zaradi romance govorili, da je Pablo homoseksualec…

"En dan sem se zbudil in moji prijatelji iz Mazatlana so mi to povedali. Umrl sem od smeha. To so samo trači saj me niti ne poznajo".

Zagotovil je, da so se tej trači začeli, ker obozevalci "še vedno živijo v obdobju skupine RBD in nekateri so tudi taki, ki imajo v glavi še vedno pare iz telenovele". Pabla ne moti niti, da primerjajo njegov izgled s Ponchom Herrero, ki je bil več let Dulcin fant: "Te stvari me ne prizadanejo sej jim ne dam vecjega pomena".

1 komentar:

Unknown pravi ...

pablo je meni itak lepši od alfonsa čeprav moram priznat da ima dulce kull okus za moške ha ha