sobota, 14. februar 2009

[Maite] Želi si priti v Hollywood

Z nogami trdno na tleh je Maite Perroni povedala, da ima zelo jasen cilj: uveljaviti se v filmskem svetu.

Bivša članica skupine RBD je punca z srečo. Pred komaj petimi leti je odšla iz CEE (Televisine šole za igralce), ko jo je Pedro Damian povabil k telenoveli Rebelde.

To je bilo njeno prvo delo in iz tam je s skupino RBD zaslovela po svetu. Že z naslednjo telenovelo, Cuidado con el angel, je dobila tudi glavno vlogo.

"Verjamem v usodo in mislim, da ima življenje zate že pripravljene stvari .. vem pa tudi, da je potrebno veliko dela za priti do tega in ne samo posedavat doma in čakati da mi potrkajo na vrata. Moja edina odgovornost je osvojiti moje sanje in hvala Bogu sem se v zadnjih letih veliko naučila in upam, da bo šlo tako naprej" je povedala igralka.

Seveda ima May zelo jasne sanje in cilje. Čeprav jih vidi zelo daleč ve, da bo prišel dan, ko bo lahko to dosegla.

"Zelo rada bi prišla v Hollywood a stojim na realnih tleh in vem, da je do tam še dosti. To ne pomeni, da se ne zadovoljim s tem kar delam .. obratno! Vem da je ta kariera polna presenečenj in priložnosti in upam da bo nekoč tako kot je prišel RBD, pišel tudi Hollywood", razkriva igralka.

V štirih letih je skupina RBD tako uspela, da je vrjetno noben nov projekt ne bo mogel zbrisati.

"RBD je pustil praznino za katero mislim, da se nikoli ne bo zapolnila. Prepričana sem, da bom z časom dojela kaj se je zgodilo saj je to zelo dolg proces. Nato bom nadaljevala, a bom vedno nosila v srcu najpomembnejšo stvar v mojem življenju, RBD" je priznala.

Seveda je konec skupine prinesel tudi razhod družine RBD: "Zelo bom pogrešala svoje brate in sestre a razhod je bil neizbežen. To ne pomeni, da ne ljubim skupine a vsak konec je začetek nečesa boljšega. To leto je bilo zame zelo pomembno saj se je zgodilo veliko sprememb - tako osebnih kot profesionalnih. Zrastla sem v vseh pogledih".

Večina ljudi ob taki slavi zgubi tla pod nogami a z Maite ni bilo tako.

"Moje življenje je popolnoma normalno in sem ista kot vedno. Razlika je le v tem, da me ljudje poznajo ampak to še ne pomeni da sem nekaj več ali manj od ostalih. Na to ne smem nikoli pozabiti saj se tako lahko hitro padem v ta kaos" je še povedala Maite, katera še vedno ne more vrjeti da je tako uspela.

"Nisem pričakovala takega uspeha a bilo je neverjetno. Nikoli si nisem mislila, da bom stala na odru z mikrofonom v rokah. Danes se ukvarjam z igro ki me zelo veseli, pripravljena sem na nova presenečenja a nikoli ne bom zapostavila učenja".

Po turnejah in snemanjih se bo Maite Perroni končno lahko spočila, saj telenovela Cuidado con el angel konča že 6. marca.

"Strah me je tistega kar prihaja saj sem navajena na težko delo in kar na enkrat bom ostala brez njega. Ampak do konca telenovele je še nekaj tednov in v tem času se lahko zgodi še veliko stvari" je še dodala.

Ni komentarjev: