sobota, 15. november 2008

Alfonso bo opustil glasbo

Alfonso Herrera, igralec serije Terminales, je za El Sol de Mexico povedal, da se bo po koncertu v Madridu 21. decembra, zadnjemu koncertu Poslovilne turneje, definitivno oddaljil od glasbe, ter se popolnoma posvetil igranju. 25. decembra, bo že predstavil svoj novi film Volverte a ver.

Mladenič je povedal, da je to njegova osebna odločitev, saj ga trenutno ne zanima solistična pevska kairera, V igralstvu, pa bi rad dosegel nekaj več. Za naslednje leto ima že projetk za kinematografe, a žal ni hotel povedati ničesar več.

"Še vedno sem na turneji z RBD po Latinski Ameriki in Evropi. Sem pred zaključkom pomembnega obdobja v mojem življenju. Začel sem z igranjem in s tem želim tudi nadaljevati. Po pravici povedano, me ne privlači ideja o nadaljevanju kot solist. Ne ker si ne zaupam kot pevcu, ampak preprosto zato, ker me igranje bolj privlači. Všeč mi je, da lahko odigram različne like, na televiziji in na odru. Poleg tega si želim narediti študij za pilota, saj me je to vedno zanimalo."

Alfonso, ki se je rodil v Ciudad de Mexico, je dobil prvo priložnost za nastopanje na odru v gledališki predstavi Las brujas de Salem, sodeloval je v predstavah Como matar a un Ruiseñor in Antigoni. V svet filmov je vstopil s sodelovanjem pri filmu Amarte duele. Na televiziji se je prvič pojavil v telenoveli CLase 406, nato v telenoveli Rebelde, ki ga je ponesla med zvezde s skupino RBD, kateri trenutno pripada.

"Čeprav sem že nastopal v filmu Amarte duele, je bilo snemanje filma Volverte a ver čisto nova izkušnja. Življenje sem dal modnemu kreatorju, ki ima modno revijo v Buenos Airesu. V njegovem življenju se vse vrti okoli lepote in izgleda, nato pa ugotovi, da mu je všeč ženska, ki ima nekaj več kot le dobro postavo." je povedal igralec, več pa ni želel izdati, saj bi tako uničil čarobnost filma.

V Volverte a ver, ki ga je režiral Gustavo Garzon, Alfonso igra Pabla, ki ima vse.. no skoraj vse. Karizmatičen in uspešen modni kreator priznane modne hiše je nepažen med nežnejšim spolom. Kasneje izvemo, da je to zaradi pretiranega posvečanja delu. Njegova muza je Mandala, zaposlena na radiu. Vendar usoda poskrbi , da spozna Sofio (Ximena Herrera), dinamično novinarko, ki bi lahko postala njegova inspiracija. Vendar Pablo ne ve, da sta obe ženski ista oseba, ki jo je spoznal v Argentini, in ima shranjen spomin nanjo, sliko in sporočilo brez podpisa.

V tem filmu sodelujejo tudi Monica Huarte, Andrea Damian, Eduardo Manzano, Luis Cavillo in Juan Pablo Medina.

Ni komentarjev: