četrtek, 27. november 2008

Dulce o Peruju

Dulce Maria, pevka skupine RBD, je povedala, da že težko pričakuje koncert, ki ga bo skupina imela 13. decembra v Peruju. Povedala je, da ima lepe spomine na Peru in hrano.

Pevka je zanikala, da je eden izmed razlogov razpada skupine RBD igralska kariera posameznih članov. "Rada imam glasbo, in si želim še peti. S skupino smo bili skupaj dolgo časa, in sedaj ima vsak svoje projekte."

Povedala je še, da se njeni projekti s koncem skupine RBD ne končajo. "Po končani turneji, bom pričela s snemanji telenovele Verano de amor, s Pedrom Damianom. Želim si nadaljevati z glasbo, saj si to želijo tudi moji oboževalci. Edina možnost, da ostenam v stiku z njimi je glasba."

Oboževalci so življenje
"Oboževalci so mi dali vse, pomagali so mi v vseh pogledih. Na koncertih so mi povrnili življenje. Če bi vam povedala samo eno anekdoto, ne bi bilo to pravično do oboževalcev, in taka do njih nočem biti."

Spomini na Limo
Dulce se je vrnila k spominom na prvi obisk v Limi. "Ljudje so peli pred vrati našega hotela, bilo je nepozabno. Najbolj se spomnim hrane, ki se imenje ceviche, saj obožujem pikantno hrano. To je bila najboljša stvar, ki sem jo jedla v Peruju. Za oboževalce sedaj pripravljamo poseben koncert" je dodala.

Ni komentarjev: