četrtek, 13. november 2008

Christian na UniForumu

Chris je ponovno prišel na forum Univision in odgovoril na veliko pisem. Eni od oboževalk je celo čestital za rojstni dan, nam pa se pustil to sporočilo:

hermosurasssssssssssssssssssss ssss¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡muack muac

Že vem da sem vas zadnje čase malo zapostavljal ampak trenutno je moje življenje norišnica. Rad vas imam, zahvaljujem se vam za vsak banner, vsak komentar, vsako pismo, darilo, objem .. hvala vam da ste moje največje darilo.

Vse najboljše Malu!!!!

Obljubim vam, da vas bom poskusil čim bolje spoznati, z vašo pomočjo bom poskusil nrediti srečanja v Braziliji, Los Angelesu, Čilah in še kje.

Rad vas imam!!!

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Na kateri strani pa je odgovarjal na sporočila?

rbd-slovenija pravi ...

univisionu

Anonimni pravi ...

Vem da na Univisionu, ampak me zanima stran, ker jih je 40 (v temi od njegovega sporočila) in me zanima, če je prov v to temo odgovarju?

rbd-slovenija pravi ...

on je naredu svojo temo za to sporočilo.
za druga pa kliknes na njegov nick in das katere mensajote je napisau in najdes sporocilo ki ga rabis pogledat