nedelja, 30. november 2008

Anahi na UniForumu

Živijooo!!

Pišem vam iz sobe v Braziliji, Porto Alegre. Sem zelo vesela, ker vidim, da ste nas v Braziliji znova sprejeli z veliko ljubezni in seveda ne morem oditi iz Brazilije brez da se vam zahvalim za vse. Za vsak nasmeh, ki nas je razveselil, za vaša darila, pisma, ljubezen ki jo date v vsako pesem na naših koncertih. Hvala Brazilija, rada vas imam!

Seveda ostali, ne bodite ljubosumni. Hehehe. To velja za vse, povsod kjer smo bili ste nas sprejeli z veliko ljubezni, in vsem se zahvaljujem za vsako minuto, ki ste nam jo posvetili. Vem da se vašega časa ne da kupiti, in da ste vse to naredili, ker nas imate radi. Najlepša hvala! In ne pozabite. Ne bodite žalostni, saj nam je življenje podarilo možnost, da se spoznamo, da skupaj doživimo nepozabne trenutke, ki bodo za zmeraj ostali v naših srcih. To je že dovoljšen razlog za veselje. Veste kaj je še? Še vedno smo živi in skupaj. Želim, da si zapomnete, da se vse spreminja. Ljubezen pa je tista, ki nam ostane, in če imamo v življenju ljubezen, resničen objem, srce, ki bije in čuti, se naša luč nikoli ne bo ugasnila.

Na koncu, bi vam rada povedala še nekaj, kar je zame zelo pomembno. Nekaj dni nazaj sem prejela zelo grdo novico. Ena ali več ljudi, ne vem, so vstopili v mojo hotelsko sobo, v Miamiu. Slikali so moje osebne stvari, ki jih ima vsak. To me je zelo bolelo. Zdi se mi kot velik dokaz strahopetstva. Boli me, da se taki ljudje, če jim sploh tako lahko rečem, imajo za oboževalce. Ne vem kako in zakaj so sploh vstopili v mojo sobo, in pojma nimam kdo bi lahko bil. Kar pa zelo dobro vem, da vse kar daš in narediš v življenju, tudi dobiš nazaj. Upam, da jim bo bog oprostil, da so prizadeli nekoga, ki živi, da lahko z ljudmi deli srečo in veselje.

Po drugi strani, pa vam PRAVIM oboževalcem, ki me pazite in odraščate z mano, ki naredite vse, le da me vidite nasmejano, ki ste sposobni vsega, da preženete žalost z mojega obraza v trenutkih ko sem žalostna. Vi ste tisti, ki veste kaj me osrečuje. Veste, da sem poleg Anahi, ki poje, se slika in deli intervjuje, tudi oseba s srcem, ki se počuti srečno, da vas ima. In vem, da se mi ne bo zgodilo nič hudega, dokler me boste imeli vi radi.

Hvala vam za vse, hudobnim pa.. naj bog oprosti.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

anahi jst pa vem kdo ti j vdrl v sobo neke kaooooo tvoje faniceeeeee jas jim nebi oprostilaaaaaa nuncaaaaa pa čist prov si povedalaaaaaaa timaš 1000000000000000000 krat prav lepo se imej in uživej bye byetvoja veeeeeeeelkaaaaaaa faaaaaaaniiiiiicaaaaaa Any