torek, 18. november 2008

Anahi na slikanju za revijo Tu

sAnahi je kamera La Oreje pospremila na slikanje za novembersko izdajo revije Tu. Fotografiranje je potekalo v nekem konjeniškem klubu v Mehiki.

"Sedaj sem kmečka deklica, slikam za naslovnico revije Tu, ki jo naravnost obožujem. Vedno sem jo brala, vse punce jo beremo in nam je všeč".

Slikanje je trajalo okoli 5 ur, članico skupine RBD pa je slikala priznana fotografinja Olga Laris.

"Zelo mi je všeč ta ideja, saj se dogaja na kmetiji. Tu so konji, krave in vse to .. zanimivo je, ker bom na slikah obkrožena z drevesi in zelenjem. Dobro je vsake oliko stopiti iz studija v naravo. Zadnje čase so bile vse moje slike posnete v barih .. nevem zakaj haha" je še dodala Any.

V reviji si lahko preberete nekaj Anynih izjav o razpadu skupine RBD, o katerem pevka meni takole: "Ja .. počasi sem se sprijaznila z razpadom skupine in sedaj vem, da je to dobro za nas. Težko bo hoditi sam okoli, ker smo bili do sedaj vedno skupaj, kot bratje in sestre".

Ni komentarjev: