nedelja, 9. november 2008

Dulce o projektih

"Končujem obdobja in začenjam nova." Tako Dulce Maria opisuje obdobje življenja v katerem se trenutno nahaja. Obdobje je polno nostalgije, ker se RBD odpravlja proti koncu, in pa tudi veselja, saj se bo naslednjega leta vrnila na male ekrane z novo telenovelo Verano de amor.

Po štirih letih od pričetka dogodivščine Rebelde, je sedaj Dulce bolj previdna, ko gre za kariero. Čeprav si še vedno želi 'pojesti svet', je za intervju z Eluniversal povedala, da bo sedaj pri 22 letih šla lepo počasi. "Zelo sem živčna in polna pričakovanj, prvo kar moram narditi je, zaključiti moje obdobje z RBD.

"Ko se bom po turneji vrnila v Mexico, bom leto 2009 začela na novo. Zato sem živčna, vesela, in polna pričakovanj, čeprav se že zdaj počutim nostalgično" je povedala. Razložila je, da sedaj v njenem življenju poteka sprememba. "Sedaj sem v procesu spremembe, med tem, kar je zame bil RBD in med vpeljevanjem nove etape. Sedaj se bolje zavedam vsega, v teh štirih letih sem profesionalno zelo odrasla" obrazloži pevka.

Se pravi, kdo je Dulce Maria?
Je dekle, ki se počuti hvaležno, čeprav cel svet vidi neverjetno plat RBDja in slave, ne vidi pa vseh tekih trenutkov, ki jih je prestala. Hvaležna sem družini, ljudem, bogu in Pedru Damianu, in seveda mojim prijateljem iz RBD, ker nas je vseh šest po odskoku v svet slave, ostalo z nogami na trdnih tleh. Bilo je tudi veliko trenutkov, v katerih sem rekla: Ne morem več.

Kdo pa vam je pomagal ostati z nogami na trdnih tleh?
Družina vsakega, vrednote, ki so se jih naučili, Tudi Pedro Damian s svojo ponižnostjo in dostojanstvom, ki smo se ju naučili. To nas ni naredilo samo skupine, ki zna peti, temveč tudi skupine, ki ne jemlje drog in umre. Šlo se je za to, da smo mladim prenesli sporočilo.

O Verano de amor je na kratko povedala: "Ne vem še, če bo igral tudi Pee Wee, prav tako nevem, kaj bo s Kunom Beckerjem. Siger pa se že nekaj dni pripravljamo na snemanje z različnimi delavnicami in vajami, kjer vadimo improvizacijo in iščemo like v sebi. Nastaja prav odlična ekipa velikih igralcev in novih talentov. Vse se bo dogajalo na plaži, polno bo veselja, ljubezni in miru."

Pred kratkim je sodelovala pri sinhronizaciji risanega filma, ki bo na velike ekrane prišla januajna El Agente 00-P2. Bivša članica skupine Jeans je povedala, da si želi nastopitiv filmu skupaj z bivšim pevcem skupine La Ley, Betom Chuevas, žal pa se ne moreta uskladiti zaradi obveznosti.

"Film bo režiral Stan Jakubowicz (producent filma La mujer de mi hermano). Zgodba je zelo lepa. Igrala bom dekle po imenu Leo, ki je zelo pozitivna, kljub težkemu življenju. To mi je pri tem liku najbolj všeč. Ta projekt skušamo uresničiti že nekaj časa. Film nosi lepo sporočilo, saj ima lik, ki ga bo igral Beto probleme, in moj lik, mu nekako da voljo do življenja. Mislim, da si Stan želi obdržati prvotno ekipo, tako, da nas čaka. Upam, da nam bo uspelo."

Ni komentarjev: