petek, 21. november 2008

Anahi o svojih projektih

Za razliko od Dulce Marie, je Anahi povedala, da se ne bo več posvečala telenovelam. Zaenkrat je povedala, da si želi po razpadu skupine počivati. "Narediti moram nekaj odličnega, in stvari, ki se naredijo na hitro niso dobre, vzeti si je treba čas."

"Poklicala bom Estefana, ki mi je pomagal že pri mojih prejšnjih CDjih. Želim si ustvariti dobre stvari in pa predvsem moje stvari. Vsem oboževalcem, ki čakajo na več, sem dolžna odgovor."

Povedala je, da si želi posneti duet z nekom slavnim. "Z nekom pač, ki mi ne bo računal. Haha."
"Zaprla se bom v hišo in spala dostin časa. Želim si biti z mamo več kot le en dan, saj sem jo do sedaj na hitro videla in odšla."

Zadnja predstavtec skupine bo 5. in 6. decembra na Teletonu. "RBD bo tam, zato upam, da nas boste spremljali in seveda podpirali Teleton, kar je najpomembnejše."

Ni komentarjev: