ponedeljek, 31. avgust 2009

[Any & Mai & Chris & Dul & Ucker] Oglasili so se

ANAHI- twitter

30.8.09
Živjo! delam na zunanjem izgledu plošče, imam presenečenje!!!!
hola! estoy trabajando en el arte del disco que les tengo una sopresita!!!!

Twitter Guillermo
Planiramo fotografiranje za nslovnico plošče.... najbolj kreativna ekipa Mehike dela na temu skupaj z nami!
planeando la sesión de fotos para la portada del disco.... el equipo más creativo de México esta trabajando en esto con nosotros!

MAITE- facebook

29.8.09
žiiivjooo!!!!! končno!!! konec tedna!!!! imejte se zelo lepo!!!!! ljubim vas
hooolaaa!!!!! por fin!!! fin de semana!!!! pasensela increible!!!!! los quiero

CHRISTIAN- twitter

30.8.09
Živjoooooo, kakšna nooooooč srečno nedeljoooooooooo !!!!!!!
holaaaaaaa que nocheeeeeeee feliz domingoooooooooo¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Ponchotova zabava je bila odlična. tema je bila, da smo morali biti oblečeni v emote, in ponchito je bil kot vedno "kralj", obožujem ga!!!!!
la fiesta de poncho estuvo buenisima el tema era ir disfrazado de emo, y ponchito como siempre es un rey lo adoro¡¡¡¡¡

lahko noč angelčki in hudički hihi
buenas noche angelito y diablitos jiji

DULCE- univisonov forum

30.8.09
Re:DULCE! ECLP SERBIA quiere decirte algo! POR FAVOR RESPONDENOS!!!
Eiiiii fantje in punce!!! Videla sem sliko in počutim se zelo srečno, da se spomnite name in da me še zmeraj podpirate!! Pišem za moj cd in upam, da bom lahko obiskala vse države kjer smo bili z rbd, pogrešam vas in imam vas zelo rada, hvala!!

31.8.09
LO DEJO UN PENSAMIENTO...
Živijo fantje in punce iz vseh držav... Zelo vas pogrešam, resnično naučili ste me toliko in ste pomemben del mojega življenja.. pustila vam bom delček, ki sem ga napisala pred enim letom na turneji o evropi; upam, da vam bo všeč in da vas bo sporstila..

IN SI MISLITE, DA JE TO ZADNJA SEKUNDA, KO NEKDO ŠE ŽIVI, KO NEKDO ŠE OBJEMA SVOJE DRAGE, ZADNJIČ, KO STE OKUSILI SVOJ NAJLJUBŠI SADEŽ, ZADNJIČ, KO STE SE VIDELI V OGELDALU, ZADNJIČ, KO STE VIDELI OČI TISTEGA NEKOGA, KI GA LJUBITE....
VEČ MILIJONOV ŽIVIH BITIJ NAS JE, KI HODIMO BREZ, DA BI SE ZAVEDALI....
KOT BI BILI VEČNI..IN TAKO MALO NAS JE, KI SE ZAVEDAMO KRHKOSTI NAŠEGA ŽIVLJENJA, KI VEMO, DA JE VSAKA SEKUNDA DARILO, IN JIH VEČKRAT ZAPRAVIMO Z BANALNIMI STVARMI ALI Z JEZO ALI Z ŽALOSTJO, A TE STVARI IMAJO REŠITEV ..
KAKO HOČEŠ ŽIVETI SVOJE ŽIVLJENJE??
S KOM HOČEŠ ITI?? KAJ HOČEŠ NESTI NA KONEC SVOJE POTI? TI IZBIRAŠ.

DM
Ljubim vassssssssss

NIÑOS!!!!LOS EXTRAÑO
Resnično, v tem času, ko nimam toliko pritiska od dela, sem lajko končno razmišljala o vsem, kar smo doživeli v teh letoh.... včasih me zaboli srce in mi začnejo teči solze, ki sem jih skrivala pred časom, ko še jaz sama nisem vedela, kaj pomeni končati tako pomemben cikel.. ker me razveseljuje in me nasmeji brez da bi vedela, je to, da nam nihče ne more vzeti spominov... iz vsakega srca posebej, kamor smo vstopili, ne bomo odšli. to je življenje, ko počneš nekaj iz srca, ko narediš nekaj resničnega, ne obstaja smrt. zato verjamem v večnost, ne večnost telesta temveč večnost duše, duha, zaradi katerega ljubimo, sanjamo, iščemo mir, iščemo ljubezen, se borimo za dober namen, oprostimo, hočemo biti boljši, se zahvaljujemo. Imamo priložnost pobarvati celotno vesolje s sanjami, ki jih pišemo in jih postopoma skupaj dosežemo, ni važno kako daleč smo... ni važno, če nas ločujejo celine, v srcih ne obstaja razdalja, če vrjamemo, je vse mogoče, imejmo potrpljenje. učimo se iz stvari, ki nam ne usepejo, kot bi morale. ko hočemo jokati... jokajmom tako se duša očisti, da lahko vstopijo nove sanje, nove ljubezni, novi izivi... moramo iskati mir, misliti bolj na duhovno kot materialno stran. vem, da to zveni že izrabljeno hahha a je res... veste, da vam povem kaj mislim in čutim v tem trenutku ljubim vas z vsem srcem, hvala hvala in hvala......

CHRISTOPHER- twitter

30.8.09
twitter- Guillermo
Ta teden veliko presenečenj s Christopherjem!!
esta semana muchas sorpesas con Christopher!!

Ni komentarjev: