sreda, 19. avgust 2009

[Maite] Ponovna združitev bi jo zelo osrečila

Po končanem slikanju za eno izmed mehiških revij je Maite Perroni povedala, da se je z telenovelo Mi Pecado v igralstvu zelo izpopolnila.

"Zelo sem vesela, da sem lahko igrala s tako velikimi igralci in svojimi bivšimi sošolci iz Televisine šole za igralce (CEA). Vsi mlajši igralci smo se tako lahko veliko naučili od velikih imen Mehike".

Ker snemanja zapolnjujejo vse dni Maitinega koledarja ja povedala, da zaradi številnih obveznosti ponovna združitev skupine RBD ni mogoča.

"Sedaj začenjamo vsi z svojimi karierami in veliko jih že dela na novih projektih. Vsi imamo toliko obveznosti, da nam niti na misel ne pride ponovna združitev. ne vem, kaj se bo zgodilo v prihodnosti a sedaj res ne govorimo o tem. Upam, da se bomo čez nekaj let ponovno združili, saj bi me to zelo osrečilo".

Zatrdila je, da glasbe ni pustila za seboj in upa, da se bo nekoč vrnila v te vode. Prav zaradi tega, se tudi dodatno izpopolnjuje: "Hodim na ure petja in glasbe saj se nikoli ne ve, kdaj se mi bo ponudila kakšna priložnost".

Ni komentarjev: