petek, 14. avgust 2009

[Anahi] Začenja novo poglavje v svojem življenju

Anahí se vrača na glasbeno sceno s svoj prvim solističnim albumom, po velikem uspehu s skupino RBD. Pevka, ki pripravlja svoj novi cd je za Televiso Espectáculos povedala nekaj o novem projektu.
»Zelo sem vesela, začenjam novo obdobje, odpiram velika krila, ki mi jih je dal RBD, da bi z njimi tokrat sama poletela in dosegla srca mnogo ljudi«, je pojasnila Anahí.

"Mi Delirio" je prva uspešnica njenega solo albuma. Pesem se bo kmalu začela vrteti na radijskih postajah, posnela pa jo je skupaj s člani skupine Kinky.
»Besedilo sem napisala jaz, pomagal pa mi je Gil cerezo, vokalist skupine Kinky. Glasbo in produkcijo je naredil Ulises (prav tako član skupine), sodelovali pa so tudi ostali člani skupine, predvsem z inštrumenti in zame je bilo neverjetno, da so želeli sodelovati z mano pri nekaterih pesmih z albuma«, pove igralka.

Cd bo vseboval mnogo zanimivih pesmi pri katerih so Anahí priskočili na pomoč različni glasbeniki, nekaterih pa glasbenica še ni izbrala.
»V večini poskušam besedila napisati sama, imam eno pesem, ki jo je napisala Gloria Trevi, glasbo pa je ustvaril Kinky, imenuje se "Me hipnotizas" (hipnotiziraš me)… Zelo si želim snemati z Daddy Yankee, upam, da se mi bodo nekega dne te sanje uresničile. Upam, da mi bo uspelo snemati z njim že za ta cd, resnično mislim, da bo to nekaj zelo lepega. Tudi on je navdušen nad idejo in usklajujeva urnike, da bi to dosegla«, je povedala Anahi.

Anahi premišljuje o turneji, na kateri bi predstavila svoj novi izdelek, ki bo na prodajne police prišel konec oktobra.
»Najprej moram dokončati s snemanjem albuma, potem pa začnem s promocijo v Kolumbiji, Chilu, Ecuadorju, Argentini, Venezueli in Španiji. Novembra pa bomo začeli z načrtovanjem "super" turneje, katero že tako težko pričakujemo«, nam je zaupala.

Ni komentarjev: