nedelja, 23. avgust 2009

[Anahi] Sodelovala je s skupino Kinky in Glorio Trevi

Niti sama pevka Anahi ne more še verjeti, da je skupina Kinky pristala k sodelovanju pri 4 njenih pesmih na novi plošči.

Anahi je povsem pop dekle, in sedaj ko je solistka, ne misli iti iz te poti. Hoče dokazati, da njena najljubša glasbena zvrst ni skregana z bolj alternativnimi zvrstmi. Zato je pomislila na fante iz skupine Kinky, ki so sodelovali z njo pri 4 pesmih njene nove plošče.

»Sem 100% pop in ne bi mogla delat kaj drugačnega. Čutim pop, ga živim, ga diham, to je nekaj mojega. S Kinky mešamo pop, to je čudovito! Lahko ga mešaš s čimerkoli, zato sem hotela poiskati zaščito, ki mi jo v ozadju nudijo Kinky.«

»To je bilo nekaj magičnega. Nihče, niti jaz, si nisem mislila, da bodo bili pripravljeni sodelovati z mano. Smo zelo različni zvrsti. Jaz sem rekla: oni si najbrž mislijo, da sem antikrist, a so sprejeli! Nastalo je nekaj čudovitega, imeli smo se lepo. Zame je bila čast, da so bili pripravljeni malo svojega talenta deliti z mano.«, je povedala Anahi po telefonu.

»Mi delirio« je ime ene od pesmi, kjer so sodelovali. Pesem se že vrti na radiih in ga lahko naložite na spletnih digitalnih prodajalnah.«

»Pesmi sem posnela v Los Angelesu, s Kinky 4 pesmi. Naredili smo jih 6, a smo izbrali najboljše za moj album. Če bi bilo odvisno od nas, bi naredili tudi 20 pesmi, zaljubljena sem v te fante, obožujem jih!« je še povedala Anahi.

Pevka je mogla prekiniti snemanje albuma, saj je šla v Brazilijo kjer je imela promocijo s pocket showi, a se bo vrnila naslednji teden, da nadaljuje z delom v Mehiki in da bo potem imela cd pripravljen. Ko bo cd pripravljen, bo Anahi imela koncerte v državah, kot so Brazilija, Španija, Mehika, ZDA in naslednje leto upa, da bo lahko izšla posebna izdaja z angleškimi pesmimi, da lahko potuje v Evropo, tja, kjer ima fane zahvaljujoč skupini RBD.

Anahijin album, ki še nima imena, bo imel 11 pesmi, ki jih je sama napisala ne samo v sodelovanju s Kinky, temveč tudi z avtorji, kot so Claudia Brant, Armando in Emilio Ávila. S temi pa je Anahi sodelovala že v skupini RBD. Sodelovala pa je celo z Glorio Trevi.

»Imam pesem, ki mi jo je napisala Gloria, ona ne piše pesmi za nikogar. Zame je to ponos, da mi je hotela eno napisati. Imava zelo poseben odnos in jo obožujem z vsem srcem. Napisala je čudovito besedilo, skupina Kinky pa dela glasbo; imenuje se »Me Hipnotizas« (»me hipnotiziraš«), je še za konec povedala Anahi.

Ni komentarjev: