sreda, 19. avgust 2009

[Christian] Podrobnosti o novem CD-ju

Christian Chávez trenutno vse svoje delo vlaga v izid njegovega prvega solo cd-ja. Pevec in igralec pričakuje, da bo album končan do konca tega leta, izšel pa naj bil januarja 2010. Zaenkrat o večjih podrobnostih ne želi govoriti.

»Glasba je popolnoma pop, je nadaljevanje tega, kar je bil RBD…delam z zelo talentiranimi ljudmi, z njimi se lahko usedem in pogovorim. Ampak jaz sem bolj oseba, ki počaka in pusti, da se stvari odvrtijo, kot se želijo«, pojasni Christian.

Pevec se zaveda uspeha, ki ga je dosegel z RBD in prav tako ve, da če si želi zasesti dobro mesto v svetu glasbe mora delati cele dneve in prizna, da mora začeti vse od začetka.

»Sem oseba, ki ve, da se je RBD končal in da moram zdaj trdo delati. V teh šestih mesecih sem obiskoval šole petja, plesa in skladanja za moj novi album. Ljudem želim dati nekaj, kar bo vredno, ne pa, da samo sedim in gledam v zrak. Sem bivši RBD-jevec in nekaj se mora dogajati z mano«, pove.

Christian Chávez je posnel nekaj pesmi tudi v portugalščini, da bi izkoristil dobro sprejetje RBD tudi v Braziliji.

Chávez pove, da bo mogoče na cd-ju prostor tudi za kakšen duet s pevci, s katerimi je vedno želel sodelovati in jih občuduje: »Gloria Trevi mi je všeč že dolgo kot glasbenica in kot skladateljica. Menim, da je Gloria velika zvezda.«

Ni komentarjev: