sobota, 29. avgust 2009

[Dulce] Vzela si je krajši počitek

(1. del)
Po uspehu z RBD-jem in nastopanju v telenoveli Verano de Amor, 23 letnica pripoveduje, kaj se dogaja v njeni glavi zdaj, ko pripravlja svoj novi album.

pri svojih 23. letih Dulce želi vzpostaviti vez med njo in ljudmi, ki jo poslušajo. S svojim glasom želi povedati, da kljub slavi in uspehu, ki ga je doživela ni razlik med njo in ostalimi. Tudi ona ima čustva in zato se lahko identificirajo z njo.

Trenutno pevka in igralka izbira pesmi za svoj prvi solistični CD. Za intervju na spletni strani Quién.com je povedala, da je njen glavni trenutni cilj ta, da posname CD, ki bo govoril o njej.

»Vsekakor želim biti jaz. Nočem posneti albuma, ki ne bo imel nič skupnega z mano, ki bo komercialen. Želim posneti CD, ki bo govoril o meni, o tem, kar želim izraziti, kar sem, v kaj verjamem.«, zagotovi pevka.

Večina si jo zapomni po njeni vulkansko rdeči barvi las, po nastopu v skupini Jeans in kot prijateljico Anahí, Maite Perroni, Poncha Herrere, Christopherja Uckermana in Christiana Cháveza, vendar zdaj, ko želi posneti cd, ki bo samo njen bi se morali vprašati »Kakšna je Dulce María?«

»Sem takšna, kot vsaka punca moje starosti. Verjamem, da lahko dosežeš vse, kar si želiš, če se ne pustiš motiti temu, kar svet naredi in govori«, pove igralka.

Pevka in igralka, ki se namerava v snemalne studie vrniti septembra, njen album pa naj bi bil pripravljen na izid leta 2010, pojasni, da je najbolj pomembno v življenju imeti vrednote. Poleg tega se moraš na vse pripraviti in se »boriti za karkoli. Ni važno, ali si igralec, odvetnik, zdravnik ali karkoli. Moraš se pripraviti in verjeti vase.«

Dulce, ki se opisuje za zelo intenzivno osebo, je svoje sanje spremenila v resničnost s pomočjo njene knjige, 'Dulce Amargo'.

»Moja knjiga je preizkušnja zame-če resnično verjameš v nekaj in se za to tudi boriš-se vsekakor lahko izpolni.«

Na vprašanje, kaj ji je najbolj všeč-petje, igranje ali pisanje knjig- je Dulce odgovorila, da trenutno petje, čeprav je takoj zatem dodala: »Všeč mi je izražanje same sebe.«, stvar, ki jo je dosegla s svojo knjigo: »Mislim, da kar čutim ali pa sem nekoč čutila, nima pomena dokler tega ne delim z ljudmi, naj bo dobro ali slabo, to je to, kar hočem.«

Čeprav je v knjigi 'razgalila' svoja čustva zatrjuje, da jih ni želela obešati na velik zvon: "Sedaj včasih pomislim da je bolje, da tega ne bi objavila. Ker pač ni več poti nazaj raje pomislim, da je lepo ker lahko nekdo ve kaj mislim in kaj sem v tistih trenutkih doživljala".

S svojim glasom Dulce želi 'doseči ljudi', narediti, da se bodo počutili molje ali samo, da se identificirajo z njenimi čustvi. »Tukaj sem in lahko imam enake težave, kot oni.«

Dulce ne želi zaupati veliko o njenem novem albumu toda zagotavlja, da bo zelo originalen in zabaven.


(2. del)
Je polna čustev, toda mirna. Razmišlja kaj želi v zvezi z njenim novim albumom, kakšno bo njegovo novo ime in katere pesmi bodo na njem.

Dulce je v zelo ustvarjalnem obdobju. Odgovarja na sporočila fanov, piše nove pesmi in izbira pesmi drugih avtorjev za njen novi album. čeprav si je vzela čas za počitek do oktobra, da bi si odpočila in da bi »dokončno razumela, kaj se je dogajalo z RBD«, ima pevka in igralka že jasen pogled na njen CD.
»Imam ogromno napisanih pesmi in ogromno zvezkov. Zdaj čistim svojo hišo in zraven še glavo. Nadomeščam vse to, kar nisem mogla narediti v tolikih letih trdega dela«, pove pevka.

Vsekakor je Dulcino zasebno in ljubezensko življenje v tem trenutku zelo v redu, čeprav se njeno razmerje s Pablom Lylem na njenem CD-ju ne bo kazalo.

»Logično je, da vse, kar živiš vpliva na pesmi«, pove bivša RBD-jevka in doda, da ima tudi pesmi, ki jih je napisala že prej in jih sedaj samo preureja. »Ampak kadar si zadovoljen je jasno, da ti gredo vse stvari bolje.«

Novi album je namenjen »ljudem, ki me poslušajo, ki mi sledijo.« Prav tako pa vabi tudi vse nove ljudi, ki je do sedaj niso poslušali.

CD bo govoril o »vseh čustvih, ki jih imamo kot mladi ljudje, o ljubezni, o neljubezni, o vprašanjih, ki jih imamo, o spremembah, o veliko stvareh.«

Pevka je povedala, da je veliko ljudi zainteresiranih za njen novi projekt, ki bo vsekakor pop.

O možnosti, da bi že na njenem prvem albumu slišali tudi kakšnega od njenih RBD prijateljev pojasni, da je trenutno bolje, da gredo vsak svojo pot. »Če ne bo isto, se bo pa vsaj slišalo enako, kot prej, ko smo bili skupina.«

»Seveda imamo stike, slišimo se prek interneta, kar veliko govorimo. Vendar resnica je, da ima vsak svoje projekte. Ne vem veliko kakšna je kariera vsakega izmed njih, saj se posvečam predvsem svoji. Povem ti lahko le, da smo se razšli prijateljsko in se imamo zelo radi.

»Kasneje bi mi bilo seveda v veliko veselje narediti nekaj z njo (Anahi) ali s kom drugim iz RBD. Ampak kasneje, zdaj ni čas za to«, pojasni mlada igralka.

Dulce si zelo želi napisati svojo drugo knjigo, ki bi bila popolnoma njena, torej da bi pesmi izbirala ona.

»Za prejšnjo knjigo sem imela okrog 200 pesmi in izbrala jih je založnica. Verjetno bi bile meni všeč druge.« Pojasni, da jo knjiga 'Dulce Amargo' še vedno preseneča, saj se je sedaj začela prodajati tudi v Južni Ameriki: pred kratkim v Venezueli.


Dulce občuduje Kelly Clarkson, Katy Perry, Chambao, The Killers in Coldplay. prav tako pa tudi Španko Bebé in Kolumbijko Fanny Lú. Čeprav ji Shakirina glasba ni všeč je njena fanica.

»Je ena izmed redkih, ki ne dela vedno enako. Zelo mi je všeč kot človek. Zelo mi je všeč, da včasih hodi kar bosa in da je prišla na podelitev nekih nagrad skoraj brez ličil. Všeč mi je ker piše, da ima drugačno ponudbo, ni važno dobro ali slabo«, zaključi mlada zvezdnica.
Za ogled 2 novih fotografij Dulce s Pablom klikni TUKAJ.

Ni komentarjev: