petek, 21. avgust 2009

[Anahi] Sporočila na Uniju- 20.8.09

HAYYYYYY!
Hellooooo!! dojenčki!! traumade! porthicape! norice! rocks! apas!! carmen!! Naj se Je**jo!!! Jaaa popolnoma vsi in vse!! Kako ste??? pogrešam vas neizmerno, za božjo voljo ne jezite se, ker sem kot nora!! Moram končati ploščo pred 15. septembrom in imam posnetih komaj 5 pesmi!!!
umrla boooooom!!!! naj mi kdo pomaga!! jaaaa… še kar naprej pišem in iščem pesmi…. še vedno hočem še eno srce parajočo balado, da bomo jokali na koncertih, kot nam je všeč!!…. tako se mi dogaja, ne obupajte prosim ne pustite, da bi naš forum propadel, ki je najbolj viharen od vseh!! jaaaa….. dobro, bom šla, ker se moran preveč zabavati ni res!! moram se spraviti delati!! jaaaa… sem preveč razživeta, kajne?.. no, v resnici sem rada takšna, to je zato, ker mi vi pošiljate to vibracijo… Ljubim vasss!!! in zobneži??... poljubčkeeeee!!!! malo še manjka!! jupijeeeej!!

AHHH! UNA COSITA MAS!!
Prijatelji res vas želim prositi, da če me imate res radi, malo pazite name. Ne bodite zlobni…pišete, da imam hišo milijonarke, velikansko hišo in ne vem še kaj. Če bi tako bilo, ne bi tako delalaa!!!!Veste, da me je vse v življenju veliko stalo in da nisem nikakršna milijonarka, delam preveč in hvala bogu sem plačana ravno za to, kar najraje počnem, ampak ne mislite pa, da me plačajo toliko kot nekateri mislijo! ...
Živim v najbolj nevarnem mestu..na žalost moja država ne doživlja najlepših trenutkov,,cello tistim, ki nimajo niti za kruh, kradejo ali cello ubijejo, da jim vse vzamejo…prosim prijatelji ne izmišljujmo si stvari, ki niso resnične.Prosim vas iz srca ker res to ni resnica.Najlepša hvala, da me razumete in me pazite, ker vem, da mi vi nikoli ne bi hoteli škoditi. Veliko poljubov!!!!!

TRAUMADIUUX!!!!
traumadee!!!
ljubim vas! ampak ste me že zamenjale, ne? no, razumem.. to je normalno. traume se spremenijo. rada vas imam z vsem srcem!!!

RE: SE ME PARTE EL CORAZON CUANDO ANY NO ME CONTESTA!!!! :(
ne ljubezen moja, ne bodi žalostna!! zelo te imam rada! čeprav ne morem vsem odgovoriti, sem vedno tukaj. poljubčkii!!!

Če želite pogledati orginlana sporočila kliknite na naslove sporočil.

Ni komentarjev: