torek, 9. december 2008

Alfonso je oznanil svoj dokončni odhod iz glasbe

Alfonso Herrera je povedal, da po koncu skupine RBD ne želi imeti več opravka z glasbo, da se bo lahko popolnoma posvetil igralstvu. "Priznam, da glasba ni bila nikoli moja strast, vendar bo RBD za vedno del mene" je povedal Poncho.

Kot je Poncho povedal že ob veliko prilikah, je njegova največja strast igranje. Z igranjem je pričel v filmu Amarte duele in sedaj je dobil prvo glavno vlogo v filmu Volverte a ver. Igralec, ki je nekaj dni pred zaključkom obdobja z RBD je navdušen nad svojim poklicem igralca in v prihodnosti razmišlja tudi o režiranju.

"V prihodnosti razmišljam o režiranju kratkometražnega filma. Zaenkrat pa mi za režiranje manjka še veliko. Ko se bom počutil pripravljenega za režiranje, zakaj pa ne. Ugotovil sem, da je igranje v filmih moja velika strast. Snemati za televizijo je vaja, igrati na odru je užitek, vendar te igranje v filmih označi" je povedal Alfonso.

Ni komentarjev: