četrtek, 4. december 2008

Tiziano o Any in Dul

Tukaj si lahko preberete del intervjuja z Tizianom Ferrom, v katerem govori o Anahi in Dulce Marii, s katerima je posnel pesem El regalo mas grande.

"Zelo mi je všeč pesem El regalo más grande, saj sem jo odpel z Dulce in Anahi. To na začetku ni bilo načrtovano ampak vesel sem, da se je izteklo tako. Ne vem kako bi se jima zahvalil".

Kako je bilo delati z njima?
Zelo sta prijazni, delovni in predani. Čeprav so v Madrid prišle na dan snemanja in so bile zelo utrujene, sta se popolnoma skoncentrirale na pesem in se maksimalno potrudile. Všeč mi je njun ton glasu, ki se dobro ujema z mojim.

Imata brke?
(smeh) Kot sem opazil, jih nima nobena.

Kaj ti je najbolj ostalo v spominu?
Spomnim se, da me je Anahi povlekla za roko in rekla: "Stoj tukaj in mi razloži kako hočeš da to zapojem. Hočem da je avtorju pesem všeč!" To je profesjonalnost.

Kantavtor je bil presenečen nad talentom obeh pevk, ki sta poleg španske verzije pesmi posnele tudi italjansko.

"Pesem je uspela zelo dobro in že razmišljamo o ponovnem sodelovanju. Imajo velik naravni talent in z lahkoto se naučijo novih jezikov. To pravim zato, ker sem jo slišal peti tudi v portugalščini in angleščini in moram reči, da pojejo super".

Ker bo to drugi singel Tizianotovega CDja, bodo Any in Dul naslednji teden z njim potovale na promocijo v New York, kjer bodo posneli tudi videospot.

"Malo bomo improvizirali. Pesem je zame zelo pomembna in v videospotu ne bi rad preveč kompliciral. Izkoristili bomo prečudovit New York in improvizirali .. bomo vidli kaj bo prišlo ven".

Ni komentarjev: