torek, 2. december 2008

Dulce na Uniforumu

Živijo Slovenijaaaaa!!!!

Zavaljujem se vam za vaše besede. Nikoli si nisem predstavljala, da bom kdaj obiskala tako oddaljeno državo. Imela sem to moćnost, da sem spoznala čudovite stvari in kraje, resnično, imam zelo lep spomin na vašo državo. Zahvaljujem se vam za vso ljubezen, ki ste mi jo dali in sprejeli z moje strani. Hvala, da verjamete vame, hvala, da poslušate moje besede. Vi in vsi oboževalci skupine RBD ste mi spremenili življenje, dali ste mu smisel, in tega ne bom nikoli pozabila. Dokler bom živa, bom z vami, če boste to le želeli. Z vami bom delila vse kar sem se v življenju naučila. Upam, da si bomo znanje, srečne in žalostne trenutke delili še veliko let.

Rada vas imam


Živijo prijatelji!!

zahvaljujem se vam.. in rada bi vam povedala, da uresničitev srečanj ni v mojih okah, zelo me razžalosti, da se ne moremo spoznati. Upam, da se ne boste vdali. Sama bom probala storiti vse kar lahko, da se spoznamo. prosim vas le, da ne prenehate verjeti, rada vas imam z vsem srcem, hvala za vsako izmed vaših pisem, vsako malenkost, ki jo storie za nas, za vsak nasmeh, solzo, objem, sanje... Zame nosi vsaka pesem posebno zgodbo, vsak album je označuje posebno obdobje v mojem življenju, in vem, da tudi v vašem. Zato se ne smemo pozabiti nikoli, ne bom nehala ponavljati, da se vam zahvaljujem in da vas imam rada. Vsem državam, ki so del teh sanj, Mehika, kolumbija, Venezuela, Brazilija, Ekvador, Čile, Peru, Argentina, Španija, Slovenija, Romunija, Pargvaj, ZDA, Puerto Rico, Srbija, izrael Panama.. in ostale države, če mi manjka katera država, ki je še nismo obiskali. Vi ste verjeli vame, rada vas imam. Jutri pričnem s snemanjem pomembnega projekta zame, telenovele Verano, in sem zelo živčna. Upam, da vam bo všeč, in da se boste od telenovele kaj naučili. Živeti moramo naprej in se boriti za naše sanje, okleniti se moramo sanj bolj kot kadarkoli.

Hvala

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

ooo kok iee Łeepo napisaaaŁaaa. <333
duŁce maria.-- Te amo mucho !!!

Anonimni pravi ...

DULCEEEEEEE TE AMOOOOOOOOOOO!!!!!
muChisimo.!! komi čakam u Toorq.:D:D
LoweYu.!! BY. Sandrii.