sreda, 24. december 2008

Anahi na UniForumu

Prijateljiiii!

Živijo!.. Ne vem prav dobro kaj napisati.. moje srce je polno mešanih občutkov, vračam se v resničnost..
Včeraj sem se vrnila v Mexico, in veste kaj? Moji starši so me pričakali na letališču. Jajaja.. bila sem zelo ganjena, saj sem odprla vrata kombija in tam sta bila oba. Zelo sem ju pogrešala, potrebovala sem njun objem, saj je bilo zeloo težko se posloviti od vseh, zavedajoč se, da je to naša zadnja skupna pot v letalu, na letališču.. Pomirilo me je to, da sem imela starše ob strani.. in seveda vas, moje prelepe norčke, ki so bili z mano na letališču vsakokrat ko sem kam odšla in se vrnila, vse do zadnjega dneva, niste se ozirali na uro, dan, na nič..

Iz dna srca, hvala vam za vse. Danes začenjamo z novo zgodbo, danes je nov dan, nov sončni vzhod in začenjam znova s celim življenjem pred menoj in srcem, da nam čas prinese presenečenja. Po resnici povedano, vam ne znam povedati, kaj točno bo z menoj.. No trenutno vem, da si ne želim snemati telenovel, nič od tega, preprosto za to, ker me to sedaj ne zanima toliko, nimam metuljčkov v trebuhu ko pomislim na to. In kot vam vedno povem, moremo delati, to kar imamo v srcu, to kar nas oživi. In jas se počutim živa, ko sem na odru, ko vam pojem in sem z vami.. Upam, da se bomo nekega dne spet videli in ponovno oživeli to čarobnost. Vem, da če združimo naše duše v ene sanje, če sledimo našim dušam in znakom.. bo svet na naši strani.

Želim vam srečen božič in novo leto polno ljubezni, miru in sanj, ki se bodo uresničile. Ne jočimo več, smejmo se in spominjajmo se vsakega norega trenutka, ki smo ga doživeli skupaj.

Rada vas imam z vsem srcem,
Any

1 komentar:

Anonimni pravi ...

o any tud teb feliiiiiz navidaaaad y feliz nuevo ano 2009 veeeelik zdravja sreče ljubezni... in rbd jajaja te amoooo anahi y looos besitooos x paraaa siempreeeee