nedelja, 7. december 2008

Christian na UniForumu

Christian je včeraj na forumu Univision pustil sporočilo za oboževalce. Originalno sporočilo si lahko ogledate tukaj.

Fantje in dekleta, pišem vam, da vas pozdravim in da vas opomnem koliko vas imam rad. Težko je opravljati osebne projekte, saj se posvečam skupini, včeraj smo zaključili s koncerti v ZDA in smo odšli na poslovilno zabavo, ki jo je organiziral Roptus. Upam, da me razumete, da nisem jaz bil tisti, ki je organiziral chat, še več, za chat se nisem sploh z nobenim menil. Včeraj smo se vrnili ob 1.30 in sem bil zelo utrujen. In danes gremo na nastop za Teleton. Upam, da me razumete.

Ko se bom lahko z vami pogovarjal in bil v chatu, vas bom obvestil. Vi veste, da ste zame najpomembnejši, in da poskušam ustreči vsem, vendar vas je preveč in tudi sam sem del skupine.

Rad vas ima
Chris

Ni komentarjev: