sreda, 3. december 2008

Poncho bo najbolj pogrešal Dulce in Christiana

Najprej bi se ti rad zahvalil za intervju. Rad bi tudi povabil vse ljudi v kino, 25.12. na premjero filma Volverte a ver v katerem poleg Poncha igrajo tudi Andrea Damian, Ximena Herrera, Monica Huarte, Eduardo Manzano, "El Polivoz", Luis Calvillo, Juan Carlos Martin del Campo in še vrsta drugih izjemnih igralcem pod vodstvom Gustava Garzona. Zakaj si moramo ogledati film?
Prvič zato, da podpiramo mehiški film. Film je romantična komedija in predstavlja Mexico kot prijetno mesto. Primeren je za vse starosti in zato odlična priložnost, da se cela družina odpravi v kino.

Več o filmu bomo govorili kasneje. Sedaj bi rad, da poveš nekaj o tvojem življenju. Kje si se rodil in kakšno je bilo tvoje otroštvo?
Rodil sem se 28. avgusta v Mehiški prestolnici. Moja mama se imenuje Ruth in je iz Zacatecasa, moj oče Alfonso pa je iz Nayarita. Spoznala sta se na delu v bolnišnici. Imam dva polbrata: Oscar je moj brat po mamini strani, Alejandro pa po očetovi in je najstarejši. Ko sem bil še majhen sta se moja starša ločlila. Mama sedaj živi v Guadalajari, oče pa v Ciudad de Mexicu.

S kom si ostal po ločitvi?
Ostal sem z mamo v Guadalajari. Ona je poskrbela za moje formalne obveznosti kot so šolanje in ostale obveznosti, z očetom pa sem bil za počitnice. Čeprav sta se ločila, sta ostala v dobrih odnosih in sta znala poskrbeti za sina.

Si v otroštvu vedel, kam te pelje pot?
Ne, sanjalo se mi ni. Želel sem si biti pilot in se šolati v San Antoniu a se je moje življenje obrnilo in postal sem igralec.

Kako se je obrnilo? Kdaj si čutil, da se ti je ponudila dobra priložnost?
V šoli sem s prijatelji obiskoval igralski krožek. Na začetku mi je bil le hobi, za preživljanje prostega časa. Nekega dne so nam rekli, da bomo sodelovali na avdiciji za film Amar te duele in čeprav so me izbrali, sem še vedno mislil, da bom postal pilot .. dokler mi ni Pedro ponudil nove vloge v telenoveli Clase 406.

In takrat si rekel:"To je zame!"?
Ne takrat še ne. Šele nekje na sredini snemanj sem si rekel: "Všeč mi je! Mislim da bom s tem nadaljeval.". Takrat mi je Pedro ponudil novo vlogo v telenoveli Rebelde.

Kdaj si se zavedel svoje slave?
Vsi mislijo, da smo mi vedeli kako smo zasloveli a ni tako. Cel dan smo bili zaprti v studijih in vsi so nam govorili: "Zelo dobro vam gre!". Svoje slave smo se zavedli komaj v Kolumbiji, med našo prvo turnejo. Tik pred prihodom na oder so nam povedali, da smo stadijon v Medellinu napolnili z kar 52.000 oboževalci.

Ste bili presenečeni?
Seveda a na začetku nismo imeli časa misliti na to, saj smo ves čas mislili le na snemanje telenovele. Še na letalu smo brali scenarije, da smo se takoj ob pristanku lahko vrnili na snemanje.

Kaj si čutil ko si bil na odri? Kaj se ti je podilo po mislih?
Fizično smo bili zelo utrujeni, saj smo imeli res naporen tempo življenja a smo ga uživali. Če bi se vrnil nazaj, bi še enkrat sprejel isto odločitev, saj je vse bila zelo lepa izkušnja z velikim uspehom.

Ko si prišel v hotel, si jokal ali kaj takega?
(Smeh) Ne. Prisežem, da sem se vedno zelo zabaval. Po vsakem koncertu smo šli žurat, na večerjo ali pa na sprehod po mestu. Seveda da sem imel v teh štirih letih tudi težke trenutke saj je nemogoče, da si štiri leta dobre volje.

So prišle kdaj kakšne punce k tebi v sobo?
Ne, nikoli se ni zogdilo kaj takega. Vedno so sobe in mi dobro zavarovani. Res pa je, da smo bol malo časa v enem in istem hotelu saj imamo koncerte enega za drugim.

Kaj čutiš ob razpadu skupine RBD?
Gre za normalen proces vsakega projekta a je težko za vse. Ne govorim le o nas šestih temveč o vseh, ki so nam pomagali in bili z nami. Vsi smo velika družina, ki je za delo žrtvovala veliko časa s svojo "pravo družino".

Koga boš najbolj pogrešal?
Vsi smo imeli zelo dobre odnose ampak z Christianom sem se najbolje ujel. Takoj ko smo prišli v kakšen kraj, smo se najprej skupaj odpravila žurat. Ko sem se mogel z kom resno pogovoriti, mi je bila Dulce vedno na voljo.

Je bilo težko prekiniti romanco z Dulce?
Ne, saj je bilo nekaj normalnega. Na začetku je bilo malo neprijetno a postali smo dobri prijatelji. Tudi ljubusumen nisem bil, saj smo veliko časa preživeli skupaj.

Misliš, da se boste po razpadu še vedno toliko videvali?
Ja. Siguren sem, da ne bom mogel zdržati dosti časa brez njih.

Si tako resen kot izgledaš?
Ja. Ko delam se temu popolnoma posvetim, ko pa ne, sem čisto nasprotje.

Se veliko zabavaš?
Ja! V prostem času delam vse kar sem delal včasih: igram nogomet s prijatelji, družim se s očetom, obiščem mamo in brate... Ko le lahko, grem na kakšno zabavo.

Kako je živeti sam?
Všeč mi je, saj delam kar hočem. Živim blizu očeta, tako da če se kateri od naju slabo počuti, mu je drugi na voljo. Smo v zelo dobrih odnosih. Obožuje moje delo in če mu kej ni všeč mi to pove in to mi je všeč.

Že imaš plane? Boš igral ali pel?
Bolj mi je všeč igranje pa naj bo na televiziji ali v kinu. Trenutno se posvečujem filmu Volverte a ver in setiji Terminales.

Tvoja pevska karjera se torej zaključuje?
Tako je, a kljub temu bo RBD vedno del mene.

Vsi igralci rečejo:"Želim si v Hollywood!". Ti tudi?
Zelo sem zadovoljen z Mehiko in sem nanjo osredotočen, saj vrjamem vanjo. Ne vem kaj se bo zgodilo čez 5,10,20 let .. pustil se bom presenetiti.

Nimaš nobenega cilja? Naprimer, da si želiš biti kot Dustin Hoffman?
Imam, a bi ga raje obdržal zase.

Ne govoriš rad o osebnih stvareh?
Seveda da ne. Ena stvar je delo, druga pa intimnost. Spoštujem ljudi ki se odprejo. Na nek način sem se odprl tudi v tem intervjuju saj sem govoril o moji družini, ki je zame sveta.

Si zaljubljen?
Trenutno ne. Sem samski, samskii!

Vrjameš v zakon?
Vrjamem v ljubezen. Časi se spreminjajo .. Rad bi imel otroke a do tega je še dosti časa.

In če bi se naenkrat pojavil?
Dobrodošel na svetu! Seveda bi ga priznal .. če bi bil moj. To sem rekel zato, ker so si mediji že enkrat izmislili, da ga imam.

Paziš nase?
Jem veliko sadja in zelenjave.

Te je že kakšen trač razjezil?
Zakaj bi se jezil če ni res?

Se gdaj ujeziš?
Seveda. Saj sem človek! Ponavadi se jezim na nogometnem igrišču. Tam sem čisto drugi.

Si gdaj od jeze udaril koga?
Nazadnje sem se resnično skregal ko sem imel 14 let. Od takrat se minem kregal z nikomer. Sprčkali smo se kej ampak nikoli ni bilo resno.

Ni komentarjev: