ponedeljek, 18. avgust 2008

Dulce Maria na Uniforumu


Pred dvema dnevoma je bila na forumu Univision tudi Dulce. Za ogled originalnih sporočil kliknite na naslov posameznega sporočila.

Angelitos (Angelčki)
Živijo.. imam cmok v grlu in v srcu.. tako kot za vas, so bila tudi zame ta 4 leta najpomembnejša vmojem življenju, v teh 4 letih se je rodilo veliko novih sanj, in nekaj jih je tudi umrlo..poznala sem tisoče angelčkov, ki so, ko nisem mogla več, nisem verjela več v nič, verjeli vame, ponovno obudili moje sanje, me znova prepričali, da se sanje lahko uresničijo.. in da nekaj resničnega ne pozna konca, da je resnično to kar nsimo v vsakem nasmehu, v vsaki solzi, v vsaki pesmi.. zgodovini.. vi ste moja edina neskončna ljubeze.. edini ki ste me spravili v dobro voljo v črnih trenutkih mojega življenja.. s svojo magijo in ljubeznijo ste prižgali luč moje duše.. in počasi, počasi smo skupaj prižgali dele sveta s sanjami, ki se imenujejo RBD.

Vi me poznate.. kaj naj vam povem.. ne najdem besed.. nočem niti razmišljati, da je to začetek konca.. počutim se kot bi mi istrgali del srca.. ampak veste kaj, še vedno ostaja veliko še neizpolnjenih sanj.. in to ni konec.. prosila bi vas za podporo, da danes bolj kot kadarkoli združimo naše moči, in se borimo z vso magijo moramo verjeti, da se bo vse dobro izteklo.. vse v življenju ima etape.. jas se moram s tem sprijazniti.. ampak kako naj vam povem..

Continuacion (Nadaljevanje)
tako je življenje, postavlja nam ovire, nas preizkuša.. sanje nam še vedno ostajajo.. prosim vas, da nikoli ne nehate verjeti, morata držati skupaj do konca.. ne pozabite, da so sanje in ljubezen edina vrata do neskončnosti.. prosim vas, ne bodite žalostni, izkoristiti moramo to, da smo danes živi, in skupaj bomo peli in se smejali.. danes to ni noben spomin, to je resničnost, ki jo lahko preživimo maksimalno..

HVALA, HVALA, HVALA.. S SRCEM V ROKAH.. DULCE

1 komentar:

Anonimni pravi ...

ja upam da bodo rbd še naprej delovali!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i love love love love love RBD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!