torek, 26. avgust 2008

Dulce noče njenih privatnih slik na internetu


Dulce Maria je razložila, da obožuje svoje fane ampak noče, da toliko njenih privatnih slik kroži po internetu.

Tako je! Prejšnji četrtek smo intervjujali Dulce Mario in jo vprašali vprašanje, katero je večina ljudi poslala na naš e-mail.

"Obožujem moje fane in so v mojem življenju najbolj pomembni. Ampak ko sem vstopila na moj forum Univision sem videla slike iz mojega potovanja v Italijo, slike iz poroke moje sestre in prav nič mi ni bilo všeč. To je moje osebno življenje in nevem zakaj bi se drugi vtikali vanj. Ni mi všeč niti da vzemajo slike mojih prijatejic in se te potem pojavljajo v poročilih. Upam da me razumete in če ste pravi fani ne več objavljat slik iz mojega osebnega življenja."

Kasneje, je Dulce povedala da nima kaj skriti a je vseeno njeno osebno življenje in nobenemu nebi bilo všeč, da stikajo po njem.

"Čeprav sem slavna, sem človek - kot ti!"

Ni komentarjev: