ponedeljek, 18. avgust 2008

Protesti odpadejo, Anahi prestrašena

Ljudje, nujno!!
Pozabiti moramo na proteste.. so me že okregali in mi povedali, da če se karkoli zgodi, bo to moja krivda, zato vas vse naprošam, da pozabite na proteste, ker nevemo kaj se lahko pripeti..žal mi je, da nemoremo izraziti to kar želimo, ampak dobro, naše želje lahko izrazimo tudi na druge načine, ne? Zadovoljna bom z vašo prisotnostjo na koncertih. Protestov pač nebo, mi je zelo žal, da sem vas sploh napeljala na to idejo, to ni bilo korektno z moje strani.

Vas imam rada, prosim obvestite vse.
Any

Vsi me oštevajo
Najhuje od vsega je, da ne vem niti kdo me ošteva. Dobila sem tisoče sporočil iz neznanih elektronskih naslovov in vsi me oštevajo da sem kriva za tragedijo. Si lahko mislite? Želela sem si le, da bratskim prepevanjem in ljubeznijo dokažemo brezopgojno vdanost RBDju. V tem življenju pa na žalost obstajajo ljudje, ki ne poznajo besede toleranca. S protestom ne bo nič. Nekaj vam povem: Mojega srca ne boste nikoli izgubili ker si bom nekaj izmislila, da bom z vami za vedno.

.......
Mislim da sem ga pošteno polomila. Ne smemo ogrožati nikogaršnjih življenj. Ti ali jaz bi lahko s petjem na ulicah razsvetlili državo, a vedno so ljudje, ki lahko s tem škodujejo sebi ali drugim. Ravno kar sem govorila z Pedrom, ki mi je povedal zelo lepe stvari. Rekel mi je, da ve kaj doživljam in da sem to storila, ker se moje srce noče sprijazniti z razpadom skupine. Prijatelji, s tem se moramo sprijazniti in uživati v trenutkih ki nam preostanejo.
Želela bi vedeti kako se počutite in o čem razmišljate, ter bi si želela, da bi vi vedeli kaj čutim jaz. ta ljubezen je tako neizmirna, da me včasih pramagajo čustva iz dna srca.

Ni komentarjev: