sobota, 16. avgust 2008

Vse lepo nekoč konča

Pravijo, da se vse lepo nekoč konča in očitno se bo tudi RBD. Po štiri letni uspešni karieri, so napovedali razpad leta 2009 in turneja s katero prihajajo tudi v Slovenoio, bo poslovilna. Kot zgleda, razpad ni presenetil samo nas, temveč tudi člane skupine. Ena od njih - Anahi, je na forumu Univision dala pobudo za protest.

"Fantje in punce! Ko bu vsaj lahko razumela zakaj ... Ne vem! Ampak ne bom se skrila in govorila da je to lahko zame ali karkoli drugega za tole olepšat. vi me poznate in veste da rajši povem stvari kot so in si nardim probleme, kot da sm tiho. Nikoli ne igram nekoga kar nisem .. vedno sem jaz in zato me nekatere osebe ki so navajene na hinavščino in to, da jim lažejo ne marajo.

Meni je vseeno za te ljudi .. ni mi pa vseeno za vas, ki mi daste svoje srce, ki ste pustili svoje življenje za uresničitev sanj in si zaslužite obrazložitev. Na žalost jo jaz nimam ampak lahko rečem kar si mislim o tem ne?"

Tako je Anahi napisala v prvem sporočilu učeraj zvečer po naši uri. V naslednjem sporočilu je napisala naslednje:

"Bodimo odkriti. Jaz mislim da če bi se koncerti in CDji prodajali kod prej, ne bi prišlo do tega. Mislim da je to glavni razlog, kateri je vodil do tega. Brez vaše podpore bo RBDja konec!"

Z tem sporočilom je Anahi sprožila veliko polemik, da vse skupaj delajo le zaradi marketinga a se je kmalu izkazalo da ni tako. Z naslednjimi sporočili je Any vse države pozvala k protestu, dne 23.8.

Tudi Pedro Damian je komentiral to odločitev.

"To je začetek preobrazbe skupine RBD, ampak ne pozabimo, da bo publika odločila, kdaj se bo vse končalo. Upam, da jih boste spremljali na še zadnjih koncertih in se od njih poslovili z močjo ljubezni."

Čeprav so RBD napovedali razpad, nadaljujejo z načrti za film in pripravami na snemanje novega CDja. Imeli pa bodo tudi 25 poslovilnih koncertov v različnih državah. Zaenkrat so potrjene države Španija, Srbija, Slovenija, Romunija, Venezuela, Argentina, Peru, Brazilija, ZDA in Mehika.

Ni komentarjev: