ponedeljek, 18. avgust 2008

Pismo Pedra Damiana

Dragi prijatelji!
Ko smo mogli uradno objaviti tisto, čemur jaz pravim preobrazba, se je v meni prebudilo veliko čustev.

Prvo čustvo je bilo žalost in izguba, saj čeprav smo vsi vedeli, da se bo to prej ali slej zgodilo, ko vidiš obvestilo na papirju, in ga prebereš z lastnimi očmi, je vse drugače.

Po tem, ko smo imeli nekaj sestankov s člani skupine, smo se sestali še z Televiso. Tam smo glede na sanje in želje članov skupine sprejeli ne-dokončno odločitev.

Pustiti RBD je nekaj zelo težkega, saj smo se z vsemi zelo povezali (jaz bi rekel da smo kot družina). Skupaj z vami smo preživeli marsikaj, ampak vse se zgodi z enim razlogom.

Ob misli na vas in vaše spomine na koncerte, vaše solze in smeh, vam morem reči hvala da ste bili del te skupine, katera je z svojim veseljem, talentom, glasbo in čustvi dosegla, da ste se vi lahko popolnoma identificirali z njim. Čeprav manjka še nekaj časa do slovesa, za katerega želimo da bi bil bolj dobrodošlica vsakemu članu posebej kot posamezniku, ki sledi svojim sanjam, vas prosim, da jih na tej poti ne zapustite, ampak bodite del te preobrazbe, katera se lahko zgodi prav vsakomur.

Dosti krat smo rekli, da bo RBD obstajal, dokler boste vi tako želeli ampak žal tako ne gre več naprej. Priložnosti se ponujajo, v življenju se odpirajo nove poti in lahko vam povem, da oni ostajajo prijatelji. Razpad boli vse, a treba je razumeti, da nič ni večno.
Zaupam vam brezpogojno, to ste mi dokazali v vsakem trenutku, s svojo ljubeznijo, močjo ter z deli, ki ste jih organizirali v imenu RBDja.

Prosim vas, nikoli ne pozabite, da ste bili del tolerantnega gibanja, kljub vsem razlikam, z ljubeznijo do človeka in narave. Nadaljujte po tej poti, saj sem prepričan, da bodo tako delali tudi člani RBDja.

Še vedno moramo izpolniti veliko projektov, kot so turneja, CD in upam da nam bo uspelo posneti tudi film. Rad bi še poudaril, da nisem bil jaz tisti, ki je dokončno sprejel odločitev. Sprejeli smo jo skupaj tako da ne iščite krivcev. To je sprememba, transformacija,ki je del odraščanja.Rad bi vam odgovoril na vse maile ki ste mi jih poslali ampak je to žel nemogoče. Želim da veste, da vse kar sem vam napisal prihaja iz srca.

Nadaljevali bomo z našim delom in v vsak koncert vložili kar lahko. Vsaka pesem, je most med vami in glasbo skupine RBD. Maite, Christian, Anahi, Alfonso, dulce in Christopher so del mojega življenja in nikoli jih nebom pozabil. Pozabil pa ne bom tudi vas in se vam še enkrat zahvaljujem za vse, čeprav mislim da le zahvala ni dovolj. Ostal bom v kontaktu z vami. Rad vas imam

Ni komentarjev: