četrtek, 9. april 2009

[Anahi] Novo sporočilo na UniForumu

živjoooooooooooooooo!!!!! (6.4.09 23:15)

prijatelji!!! pogrešam vas...zelo mi manjkate! delam kot nora, da postanejo naše sanje resničnost. s pomočjo neverjetne ekipe ki mi nudi vso podporo, upam, da bomo kmalu proslavljali!!!jaaa ...ne jezite se, če nisem veliko tu, v resnici sem ves čas v studiu ali pa pišem..jaaaaa pišem!!!!wowowowwo nikoli si nisem mislila!!
samo želim da veste da vas ljubim in četudi v življenju doživimo zelo žalostne trenutke in si mislimo, da ne more biti huje, zmeraj obstaja luč, upanje in moje upanje ste vi.
zato ne padem, nič me ne bo uničilo, ker vem da je nekje nekdo da bi me objel ko to tako potrebujem.
ljubim vas z vsem srcem in upam da vam bom kmalu dala nove novice!!!
hvala...iz srca hvala za vse!

Ni komentarjev: