sobota, 4. april 2009

[Dulce] Med snemanjem videospota

Dulce Maria je posnela videospot za pesem Beautiful, ki jo poje s pevcem Akonom: »Prava čast je sodelovati z njim saj je delal z pevci iz celega sveta. On je iz Afrike a ga pozna cel svet. Res se počutim počaščena, ker je v Mehiki izbral prav mene«.

Pevka in igralka je prvič snemala videospot sama .. in tako sexy.

»Ta video je zelo drugačen o tistega kar sem delala prej. Čudno je snemati sama, saj sem ponavadi bila vedno v družbi ostalih članov skupine RBD«.

Z njo je bil tudi Pedro Damian, ki je zagotovil, da bo video pravi hit: »Siguren sem, da bo osvojila Brazilijo, Latinsko Ameriko, vzhodno Evropo, Španijo in seveda ZDA«.

Roza oblekica z globokim izrezom in kratkim krilom je bila ena izmed oblek, ki jih je Dul nosila na ta dan.

»Prinesli so mi veliko oblek in jaz sem izbrala tisto kar mi je bilo najbolj všeč in kar kaže kdo sem. Morala sem seveda tudi gledati, da se bo ujemalo s temo videospota«.

Ni komentarjev: