torek, 7. april 2009

[Dulce] Na deljenju avtogramov

Epatec je bil priča srečanju zasedbe Verano de amor, s publiko, ki jih iz dneva v dan spremlja na Canalu de las estrellas.

Dulce Maria ve, da je lahko uspeh le trenuten: »Nekaj tako dobrega kot RBD ne bo nikoli več. Vse kar je uspešno lahko pade in morda bo tako z mojo kariero… Lahko ne bom delala nič, ali mi ne bo šlo dobro. Raje imam nekaj dobrih oboževalcev, ki me poznajo in jim je moja glasba všeč kot milijardo ljudi od katerih me ne bo čez par let več nihče poslušal«.

Ker je skupina RBD razpadla, Dulce v nekaterih trenutkih pogreša ostalih pet članov: » Prvič sem pela sama na stadionu Avteca in ko sem videla, da ni nobenega, sem se počutila kot da bi bila tik pred skokom z bungee jumpingom. V sebi imam praznino, a verjamem, da mi bo to pomagalo odrasti«.

Gonzalo Garcia se je zahvalil za številčni obisk eventa: » Zelo lepo je sprejeti to energijo in ljubezen ljudi, ki spremljajo telenovelo. Vsi smo zelo veseli, ker nas podpira toliko ljudi«.

Ni komentarjev: