torek, 14. april 2009

[Maite] Z Williamom v Rominuji

V petek sta Maite Perroni in William Levy prišla v Romunijo in tam gostovala v posebni oddaji Acase TV. Protagonista telenovele Cuidado on el Angel, sta pred romunskim občinstvom odgovarjala na vrsto vprašanj.

17. aprila ob 19:30 bosta Maite in William predvajana na programu Acase in cela Romunija bo lahko slišala, kaj je za niju pomenila telenovela in kateri so bili najbolj pomembni trenutki tako pred, kot tudi za kamerami.

Maite bo z občinstvom podelila občutke, ki jih je čutila, ko je izvedela, da so izbrali prav njo za glavno vlogo: »Izvedela sem na moj rojstni dan in žur je bil zato dvakrat boljši. Zgodba telenovele me je takoj navdušila«.


May in Will bosta spregovorila o najlepših, a tudi najtežjih trenutkih, ki sta jih mogla preživerti.

»Imela sem zelo visoko vročino, a mogla sem snemati v centru, bosa in na dežju. Druge nisem imela .. mogla sem snemati saj smo bili v stiski z časom« se spominja Maite.

Kaj pa je za Williama pomenila njegova prva glavna vloga?
»Ko sem vstopil v studie Televise, se mi je vse zdelo kot prelepe sanje. Kot da bi bil v mestu samih znanih igralcev..«

Poleg vsega tega, pa bodo gledalci lahko slišali, kako William Levy ohranja dobro postavo, kaj je, trenira in zakaj se vsepovsod šali.

Povedala bosta še, kako se lahko na snemanjih zjočejo, kakšen je dan igralca in kaj bi naredili, če bi imeli Aladinovo svetilko.

Ni komentarjev: