četrtek, 9. april 2009

[Dulce] Intervju za Top Teen

Zakaj si sprejela vlogo v Verano de amor?
Ker se je ujemalo z časom, imela sem tudi druge ponudbe, toda takrat je obstajal še RBD, ta telenovela pa se je začela ko se je RBD končal. Zelo všeč pa mi je bila tudi zgodba, ker je drugačna; ni klasična, vsebuje veliko dogodkov, oseb.. Je zabavna in sveža, pa tudi zelo rada delam s Pedrom.

Zakaj misliš, da bi Verano de amor lahko bil uspeh?
Na TV-ju lahko vidimo zelo velika mesta, dobre znamke in avtomobile a Verano je drugačen, tukaj vidimo življenje mladostnikov, ki imajo samo reko Papaloapan, to da lahko pležejo po drevesih in kolesarijo. Bolj jih zanimajo sanje, prijatelji zato so tudi bolj nedolžni. To je zelo dobro, ker lahko vidimo da si lčahko srečen tudi brez materialnih dobrin.

Si pogrešala snemanja?
Pogrešala sem igranje, vlogo in zgodbe. Ko se je končal Rebelde sem hotela počivati, ker smo snemali veliko mesecev. A sem si ponovno želela igrati.

Zakaj ima Miranda isti videz kot Roberta?
Imam pogodbo z Garnier in si ne smem spremenit barve las. Miranda in Roberta sta bolj različni kot podobni. Miranda je iz vasi, hippie, originalna...
Podobni sta si samo v rdeči barvi las!

V čem si ti podobna Mirandi?
Borim se do konca, če v nekaj verjamem. Ampak sem bolj analitična in zmeraj razmišljam. Miranda živi v fantaziji in misli, da je vse mogoče... Ustvarja si svet, da ni žalostna. Je zelo impulzivno dekle.

Imaš v telenoveli prijatelje?
Da! Smo zelo dobra ekipa, zelo se razumemo, smo sproščeni in celo jemo skupaj. V produkciji so dobre vibracije.

Je med Gonzalom Garcio (Mauro) in tabo kej kemije?
Ja je. To je njegova prva telenovela, zelo se trudi in je profesionalen. Ko ne snemamo se dobro razumeva!

Izvedeli smo, da boste imeli ekološko kampanijo...
Bolj kot kampanja informiramo ljudi, kaj se dogaja s planetom in pošiljamo sporočila ter nasvete za varstvo okolja. Ločujemo odpadke, varčujemo z vodo, ne uporabljamo plastičnih kozarcev. Mislim, da se lahko naredi razliko, če vsak izmed nas pristavi svoj kamenček v mozaiku.

Kaj pogrešaš od RBD?
Zelo pogrešam odre, oboževalce, turneje... Praktično sem živela s skupino; skupaj smo potovali, od ene države do druge… RBD-ja se spominjam z velikim veseljem, dal nam je preveč, bil je nekaj zelo dobrega, kar se je zgodilo v naših življenjih. Boli me da je konec.

S kom si v kontaktu?
Z vsemi! Vsak je osredotočen na svojo kariero, toda ne manjka klicev, sporočil.. Da lahko vemo kaj se dogaja.

Boš začela solistično pot?
Ljubim glasbo, ker me veseli, lahko sem jaz in rečem kar mislim, sem v neposrednem stiku z ljudmi. Pojem naslovno pesem telenovele ( El verano)... Če bo Bog dal, bom še letos izdala ploščo.

Kakšno zvrst boš pela?
Lahko rečem samo to, da bo takšna kot sem jaz. Verjamem v to, da poješ nekaj, kar te označi in lahko daš sporočilo drugim.

Tvoja knjuga Dulce amargo je bila prava zuspešnica. Boš napisala novo?
Knjiga mi je prinesla veliko mero zadovoljstva; ko smo šli na turnejo v Slovenijo in v Brazilijo pa tudi drugod, je bilo impresivno, da je bilo veliko ljudi ki so prebrali mojo knjigo. Želim si napisati novo, ki jo bom ko bom imela tudi več za povedat.

Imaš novo ljubezen?
Moje življenje se je zelospremenilo, zadovoljna sem z novo etapo. Konec je RBD-ja, začela sem s telenovelo in dobila sem ljubezen. Sem zelo mirna, zelo čustveno zadovoljna in mislim da je treba uživati stvari, ko jih oz. ki jih imamo.

Kako bi se opisala?
Sem intenzivna, trmasta, malce obupana. Sem pa tudi strastna, čustvena, lahko pa tudi šibka.

Kako nate vpliva slava?
V njej sem že od petega leta in to se je spremenilo v moj način življenja. Čeprav si žeim narediti moje življenje normalno, mi ugaja, da me imajo ljudje radi in me prepoznajo. Zelo sem hvaležna zaradi tega !

Najboljši prijatelji: Francis, Samantha, Mariana in Danny
Koga obožuješ: Shakiro! Prišla je zelo daleč! Znana je zaradi svoje glasbe a je delala tudi dobre stvari predvsem za ljudi ...
Najljubši lokal: Niso mi všeč
Knjiga: Vida od Paula Coelha
Vrlina: Sem vztrajna
Šibkost: Sem zelo intenzivna
Lepotni triki: Pred spanjem si očistim ličila, pijem vodo, telovadim vsaj dvakrat na teden

Ni komentarjev: