ponedeljek, 20. april 2009

[Ucker] Med 50 najlepšimi?

Kmalu bo španska izdaja ameriške revije razglasila 50 najlepših mehičanov. Za ta naziv je nominiran tudi Christopher Uckermann.

"Zelo sem počaščen, saj o tem odloča publika" pove bivši član skupine RBD.

Čeprav počaščen, Ucker zatrjuje da se nima za tako lepega kot govorijo oboževalke:"Nisem neki samovšečen tako da nebi rekel da spadam med teh 50 ampak vseeno hvala".

Christopher je povedal, da je načrtovanje filma o potresu leta 1985 v polnem teku, ter da nočejo še izdati kdo bodo člani igralske zasedbe:"Ne želimo izdati vseh imen a zagotavljamo, da bo zasedba dobra. Ko bomo izdali ime režiserja, bomo tudi ostala".

Najbolj zanimivo pri vsem je, da je bil tudi sam Christopher del zgodbe saj se je njegova mama nahajala v Tlatelolcolu (eno najbolj prizadetih mest zaradi potresa).

"Jaz sem bil v trebuhu moje mame, ko se je vse to zgodilo. Povedala mi je njeno zgodbo in rad bi jo prenesel naprej" je še dodal igralec.

Ni komentarjev: